به گزارش لنگرخبر، ساعاتی پیش نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس یازدهم به کاندیداها ابلاغ شد که در شهرستان لنگرود، علی اصغر حجامی یکی از کاندیداهایی بود که موفق به تائید صلاحیت از هیئت نظارت نشد.



حجامی طی بیانیه ای از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس تقدیر و تشکر کرد.



متن کامل این بیانیه را در زیر بخوانید.



بسم الله الرحمن الرحیم



سلام علیکم



ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و جانباختگان حادثه هواپیما و احساس همدردی با خانواه های آنان، هم زمان با نام نویسی برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم، این جانب نیز برای حضور در این عرصه نام نویسی کردم تا بتوانم در حد توان خدمتی به مردم شهرم کنم که طبق نظر هیئت نظارت موفق به راه یابی برای حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا را نداشتم.



بدین وسیله از هیئت اجرای، هیئت نظارت، اعضای شورای نگهبان و همه برگزارکنندگان انتخابات به پاس تلاش هایی که تاکنون انجام داده اند تقدیر کرده و از همه مردم برای شرکت در انتخابات دوم اسفند دعوت می کنم تا حضوری پرشور داشته باشند.



این نتیجه و بررسی ها را به فال نیک گرفته و این را در نظر می گیرم که حتماً صلاح خودم، سرنوشت و زندگی ام این بود که این گونه رقم بخورد و تلاش می کنم در هر مکان و منصب که حضور دارم برای مردم خدمت کنم.



از همه کسانی که در طول این مدت کوتاه، زمان زیادی را برای حقیر قرار دارند صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم این محبت آنان را جبران کنم.



با تقدیم احترام به همه شهروندان عزیز لنگرودی



برادر کوچک شما



علی اصغر حجامی



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان