به گزارش لنگرخبر، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای استانی ابوذر با سخنرانی «بیژن نوباوه» فعال رسانه ای و سیاسی و اصحاب رسانه استان در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار و از آثار برگزیده ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره تجلیل شد.



پنجمین جشنواره ابوذر امسال در ۱۰ محور شامل بصیرت، رونق تولید، محرومیت زدایی، مسائل صنفی خبرنگاران و در بخش ویژه گام دوم انقلاب برگزار شده است.



حسن غلامپور سردبیر سایت خبری تحلیلی لنگرخبر در این جشنواره موفق به کسب مقام اول در بخش خبر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گیلان شد.



سید ابوطالب حسینی نژاد از روزنامه پنجره نو به مقام دوم و رضا احمدی سراوانی نیز از روزنامه خزر به مقام سوم در این بخش دست یافتند.



سردبیر لنگرخبر در جشنواره رسانه ای ابوذر در سال ۱۳۹۵ در بخش “گزارش” موفق به کسب رتبه دوم، در سومین دوره جشنواره ابوذر در سال ۱۳۹۶ در بخش “مصاحبه” موفق به کسب رتبه اول این جشنواره شده بود، در چهارمین دوره جشنواره رسانه ابوذر در سال 1397 نیز در بخش یادداشت به مقام دوم رسیده بود.



گفتنی است در پایان مهلت قانونی، یک هزار و ۲۰۱ اثر به جشنواره ابوذر ارسال شد که به لحاظ کیفیتی در مقایسه با سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و از مجموع این آثار ۱۳ درصد در بخش مصاحبه، ۱۰ درصد در بخش عکس، ۱۲ درصد تولید خبر، ۴ درصد تولیدات ویدئویی، ۲۳ درصد گزارش و ۴ درصد سرمقاله است.



 







 



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان