به گزارش لنگرخبر، تیم والیبال تکممتاز شلمان که برای نخستین بار و با ترکیبی جوان و ۱۰۰ درصد بومی در رقابت های لیگ دسته اول والیبال استان گیلان شرکت کرده، در پایان دور رفت این مسابقات با کسب ۳ پیروزی مقابل تیم های آکادمی رئوفی آستانه، شهرداری کوچصفهان و کانون شهر باران کومله و یک باخت غیرمنتظره مقابل تیم تالار افرند توتکابن با کسب ۹ امتیاز صدرنشین گروه B رقابت ها شد.

این تیم که با حمایت و پشتیبانی مسعود جنابی "مدیر کارخانه شالی کوبی جنابی شلمان " و با کادری جوان و تحصیل کرده در این مسابقات حضور پیداکرده، در تلاش است علاوه بر ارائه بازی های زیبا و کسب نتایج مطلوب، در راستای پشتوانه سازی برای ورزش والیبال در شلمان و لنگرود و شکوفایی استعدادها، از تمام ظرفیت های موجود این رشته بهره گیرد.

در همین رابطه مسعود جنابی مالک باشگاه تکممتاز شلمان در گفت وگو با لنگرخبر با بیان اینکه هدف از سرمایه گذاری در ورزش، کسب سود و منفعت مادی نیست، اظهار کرد: احساس وظیفه و تکلیف می کنم که برای سلامت جوانان شهر و منطقه ام و همین طور افزایش نشاط و شادی در جامعه، از هیچ تلاشی فروگذار نباشم و همیشه خود را مدیون مردم و شهر خودم میدانم.



مجید صبوحی سرمربی تیم تکممتاز شلمان که سال گذشته نیز در کادر فنی تیم قهرمان سوپر لیگ گیلان (شهرداری لنگرود) حضور داشت نیز ضمن تقدیر از مدیریت کارخانه شالی کوبی عالی جنابی و مردم خونگرم و مهمان نواز شهر شلمان به جهت حمایت از این تیم در دسته اول والیبال گیلان، اظهار کرد: برای بنده و مجموعه کادر فنی تیم، بسی مایه افتخار است که تمثال مبارک شهید مدافع حرم "مرتضی حسین پور شلمانی " زینت بخش البسه تیم و بازیکنان است و یاد و نامش همیشه جاویدان خواهد بود.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال یک تیم از شهرستان لنگرود در دسته دوم کشور حضور می یابد (که این رویداد برای اولین بار اتفاق می افتد) و بالطبع کشیده شدن گرایش تمرکزها به آن سمت وسو، بر آن شدیم تا ضمن شرکت در دسته 1 گیلان، فرصت عرض اندام به جوان ترها داده شود تا خودی نشان دهند و بتوانند در آینده پشتوانه هایی برای والیبال لنگرود باشند.



صبوحی افزود: با پیگیری مسئولین مربوطه، برخی نواقص سالن شهدای شلمان مانند سیستم گرما و روشنایی - تور و غیره تا حدودی برطرف شده اما با لحاظ کاستی های موجود و در صورت حضور در دور نهایی مسابقات لیگ دسته 1، احتمال لغو میزبانی در سالن شلمان وجود دارد که رفع ورجوع این مشکلات زیربنایی و خدماتی مستلزم همت و همکاری رئیس هیات والیبال شلمان و شورای ورزشی این شهر می باشد.

لازم به ذکر است در مسابقات لیگ دسته اول والیبال استان گیلان ۱۰ تیم در دو گروه ۵ تیمه باهم به رقابت می پردازند که از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

تیم تکممتاز شلمان نیز در اولین بازی از دور برگشت این مسابقات پنجشنبه ۳ بهمن ماه - ساعت ۱۷ در سالن شهدای شلمان میزبان تیم آکادمی رئوفی آستانه خواهد بود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان