به گزارش لنگرخبر، دکتر محمد امامی کورنده تنها کاندیدای جوان این دوره از انتخابات لنگرود است که توانست با رأی نهایی اعضای شورای نگهبان قانون اساسی دوباره به صحنه رسمی انتخابات بازگردد و بدین ترتیب تعداد کاندیدهای نهایی به ۱۵ نفر رسید.



این نامزد انتخابات مجلس لنگرود در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه امروز لنگرود در انتظار امید است، گفت: حداقل انتظارم از آن دو سه نفر کاندیدای انتخاباتی این بود که در این میدان به صورت سالم و جوانمردانه به رقابت همراه با همدلی بپردازند اما در عمل این گونه نبود و نشد.



وی گفت: به دلیل بسیاری از گزارش های کذب و دروغ و ساختگی و به دوراز شأن محیط سالم انتخاباتی تمام روزهایی که همه کاندیداها در حال رفت وآمدها و نشست های انتخاباتی خود در لنگرود بودند، این جانب در پی رفع و حل وفصل این پرونده ها و گزارش های ساختگی و دروغین در تهران بودم و البته مردم فهیم لنگرود به خوبی می دانند که آن چند نفر که من از آنان صحبت می کنم چه افرادی هستند. آن ها همان ها هستند که دقیقاً در اولین گفتگو و رودررویی با من به سطح توانمندی هایم پی بردند و تنها راه ممکن برایشان خنجر از پشت و از میان برداشتن بنده از گردونه ی انتخابات بود که یقین بدانند "عزت را خدا می دهد"



دکتر محمد امامی کورنده تأکید کرد؛ اما حالا به هیچ عنوان وقت گلایه کردن من نیست و از امروز میدان رقابت سالم برای من باز است. هرچند که بنده با رفتار خوب و اخلاق مداری می خواهم پاسخ برخی رفتارهای ناشایست و بدی های دوستان در این دوماهه گذشته را با خوبی و مهربانی بدهم.



این نامزد جوان و پدیده دور یازدهم گفت؛ متأسفانه در مملکت ما جوان و شجاع و جسور و فعال بودن همواره تحت الشعاع خیلی از نگاه های مدیران سنتی و بازنشستگان حاضر در ادارات و سازمان ها قرار می گیرد اما من به توصیه رهبرم و باهدف اقدام عملی و لبیک به سوی گام دوم انقلاب به این صحنه آمده ام.



می خواهم گام دوم انقلاب را خودم به عنوان یک جوان در لنگرود پیاده نمایم. چراکه اگر به روال عادی خود طی شود همچنان شاهد حضور مدیران پیر و خسته و خموده و بازنشسته در سطح ادارات دولتی و سازمان های شهر لنگرود خواهیم بود.



وی گفت. شرایط امروز لنگرود به مانند فردی است که در کما فرورفته و برای احیای او باید یک انسان با داشتن مجموعه بزرگی از توانمندی ها و شجاعت و شهامتی خاص دست به یک معجزه بزند و من امروز برای احیای لنگرود و انجام این معجزه همچنان مستحکم و قدرتمند آماده و حاضرم.



این مجری و گوینده صداوسیما با اشاره به اهمیت نگاه استراتژیک به مشکلات لنگرود گفت؛ برای تک تک مشکلات و آسیب های لنگرود بیش از سه سال است که در حال مطالعه و بررسی هستم.



وی با بیان اینکه با تمام قوا، ضربه های مهلک رقبا را خنثی کرده ام و در لحظات پایانی توانستم دوباره به عرصه انتخابات بازگردم، افزود: چند نفر از کاندیداها و حتی چندی از دوستان دارای آرای بالا در دور قبل به من گفتند که باید برای حضور در انتخابات از سه سال قبل دانه پاشی کنی اما به اعتقاد من دانه پاشیدن کار آدم های ریاکار است و من هرگز آدم ریاکاری نیستم و با بررسی و مطالعه و تحقیق در خصوص مشکلات و آسیب های شهرستان لنگرود پا به عرصه انتخابات گذاشتم.



نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه لنگرود با تأکید بر اینکه من برای آینده درخشان لنگرود برنامه دارم و برنامه های من به هیچ عنوان احساسی و بدون مطالعه نیست، افزود: برنامه های من حداقل با آینده بیش از 5 تا 10 ساله در قالب برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلندمدت اجرایی می شود.



محمد امامی کورنده با بیان اینکه یک ایران من را می شناسند و اگر بنا به گفته این چند دوست عزیز و کاندیدا، مردم شهرستان لنگرود من را نمی شناسند حکایت سکانسی در فیلم جدایی نادر از سیمین است، گفت: امروز اگر مردم لنگرود من را نمی شناسند اما من که مردمم را به خوبی می شناسم!



من که خود میدانم اصالتاً لنگرودی هستم و درد و رنج و عذاب مردم نجیب و بافرهنگ لنگرود را لمس می کنم.



من که به خوبی میدانم امروز این مردم نیاز به یک فرد توانمند و جسور و شجاع دارند!



وی در پایان گفت؛ بزرگ ترین دلیل حضور من در عرصه انتخابات همین است و بس؛ و خداوند یار و همراه جهادگران و جوانان خدمتگزار خواهد بود.



همچنین من وظیفه دارم به توصیه و وصیت پدر بزرگوارم در راستای خدمت به مردم لنگرود عمل نمایم و امیدوارم در این مسیر ادامه دهنده راه و مرام و مسلک پدر بزرگوارم باشم.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان