پیام های بستری شدن امام خامنه ای(ره)

۱۳۹۳/۰۶/۳۱ ۱۵:۰۹ چاپ کد خبر: 10999

رهبر انقلاب برای درمان خود از بیمارستان دولتی استفاده نمود تا به این وسیله ضمن نشان دادن ذی طلبگی خود، الویت استفاده از بیمارستان های دولتی و نیز رسیدگی به این بیمارستانها را به همگان تذکر دهد.


بسم الله الرحمن الرحیم


” لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِّمَن کَانَ یَرْجُو اللَّهَ وَالْیَوْمَ الْآخِرَ وَذَکَرَ اللَّهَ کَثِیرًا “


” برای شما در زندگی رسول خدا سرمشق نیکویی بود، برای آنها که امید به رحمت خدا و روز رستاخیز دارند و خدا را بسیار یاد می کنند “ - احزاب ۲۱


قرآن کریم در آیه مذکور به مومنین تاکید دارد که بهترین سرمشق زندگی آنان رسول خدا(ص) می باشد.


به طور قطع نبی مکرم اسلام، ائمه اطهار(س) و اولیا خدا بهترین اسوه های زندگی مسلمانان می باشند زیرا سیره عملی این بزرگوار می تواند به زندگی انسانها محمو و جهت می دهد.


در این رابطه در عصر حاضر سیره عملی زندگی مراجع و بزرگان دین، خصوصا امام راحل(ره) و امام خامنه ای عزیز بهترین الگو برای مسلمانان ، خصوصا ما ایرانیان می باشد.


رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته گذشته بواسطه عمل جراحی در بیمارستان بستری شد. یک هفته بستری شدن ایشان حامل پیامهایی بود که برای همگان سرمشق است:


۱. نوع بستری شدن معظم له که در یک فضای خبری آنی بوده و حتی روز قبل از بستری شدن ایشان با کارگزاران حج دیدار کردند، این موضوع موجب جلوگیری سیاری از شایعات شد و با یک تدبیر درست از بر هم خوردن تعادل روانی جامعه جلوگیری بعمل آورد.


۲. ایشان قبل از بستری شدن در یک مصاحبه کوتاه با واحد مرکزی خبر، خبر بستری شدن خود را رسانه ای نمود و با این تدبیر عالمانه ضربه اول خبری را وارد و از شیطنت بنگاههای خبرپراکنی دنیا جلوگیری بعمل آورد.


۳. رهبر انقلاب برای درمان خود از بیمارستان دولتی استفاده نمود تا به این وسیله ضمن نشان دادن ذی طلبگی خود، الویت استفاده از بیمارستان های دولتی و نیز رسیدگی به این بیمارستانها را به همگان تذکر دهد.


۴. معظم له در طول بستری شدن زمینه ملاقات افراد مختلف را با خود فراهم نمود و بدینوسیله به همگان در خصوص سنت حسنه اسلام برای ملاقات از بیمار را یادآور شد.


۵. تقریبا همه گروهها و دستجات سیاسی در طول بستری شدن با رهبر انقلاب دیدار کردند و بدینوسیله این رهبر آزاده نشان داد که حتی در بستر بیماری نیز می تواند موجب وفاق احزاب، گروهها و تشکلهای مختلف دنیا باشد.


۶. تقریبا اکثر رهبران و بزرگان نظام سیاسی دنیا و منطقه، خصوصا مبارزین مسلمان نسبت به بستری شدن ایشان در بیمارستان ابراز نگرانی کردند. این موضوع به معنی واقعی نفوذ عاطفی و شخصیتی یک رهبر مومن و متقی در دل تمامی مسلمانان است که بسیار قابل توجه است.


۷. نکته آخر اینکه آقا قبل از مرخصی از بیمارستان در در جمع صمیمی کارکنان، پرستاران، پزشکان و کارگران حضور پیدا نمود و ضمن ابراز محبت شدید نسبت به آنان به آنان در کلامی نورانی استفاده از نیروی انسانی متخصص داخلی را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی بربشمرد و بدینوسیه آن عنایت ویژه و اعتماد کامل خود را به نیروهای داخلی به همگان نشان داد.


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان