بسمه تعالی



 



برادر ارجمند جناب دکتر آقای پرویز محمد نژاد قاضی محله



نماینده ی محترم و منتخب مردم شریف لنگرود در انتخابات مجلس شورای اسلامی 1398



 



با سلام و احترام



اعلام رسمی آرای مردمی و در راس آن نام حضرتعالی به عنوان" نماینده ی منتخب مردم لنگرود" مراتب شادی و شور و خرسندی اینجانب را رقم زد. ضمن بیان خوشحالی قلبی خود و تبریک ویژه به انتخاب شایسته جنابعالی به دست  مردم حماسه آفرین و تبریک خاص به پیروزی خون بر شمشیر و ابراز مسرت برای عبورموفقیت آمیز ازسالهای سیاه و شرایط  نابرابر و ناجوانمردانه و تغییر مسیر به معنای واقعی به طلوع زیبای مردم داری و انسان دوستی، این پیروزی بزرگ را به مردم شهر، دلیران و آزادمردانِ غیور و شهید پرور لنگرود نیز تبریک می گویم.



همانطور که همگان مستحضرند اینجانب در اولین بیعت خود با شهدای گرانقدر لنگرود به دنبال جاری ساختن شرایط مطلوب برای شهروندان شهرمان بوده و هستم و پس از نشست خصوصی و چند ساعته مشترک با جنابعالی در 27 بهمن ماه و بیان درد و رنج مردم و هر آنچه در این شهرستان سبب آسیب های فراوان به زندگی قشر ضعیف وکشاورز و گرفتار و دغدغه مند شده است و از آنجایی که نگرش و گرایش بنده به سبک و سیاق جنابعالی نزدیکتر بوده و هست، حالا با نگاهی تحلیلی به نتایج آرای مردمی یقین دارم با حضور جنابعالی نیز لنگرود به اکسیژن تازه برای تنفس خواهد رسید و این یعنی که من به همان آرزو و هدف درونی خود برای آرامش مردم شهر و زادگاهم رسیده ام.



اینک از عرصه ی انتخابات به درستی عبور کرده ایم و موسم ارادت و خدمت به مردم عزیز شهر و زادگاهمان لنگرود بزرگ فرارسیده است. یقینا دغدغه و هدف مشترک ما خدمت برای رفاه و آسایش تک تک مردم این شهرستان شهید پرور است و اینجانب در طی این مسیر پرتلاطم همچنان خود را در برابر مردم و شهدای گرانقدرمان مسئول می دانم و هر آنچه در این چند ساله از مطالعه و تحقیق جامعه شناختی و پژوهش میدانی و آسیب شناسی های گسترده در نقایص قوانین دوره های قبل مجلس شورای اسلامی و روش های تقویت مهمترین قوانینی که امروز دولت و کشور را به دور باطل کشانده است با تمام قوا و همان روحیه جوانی، عزت و مطالبه گری همیشگی در کنار جنابعالی آماده ی خدمت به عنوان سرباز این مردم عزیز و دوست داشتنی هستم و خواهم بود.



به امید رفع همه موانع این چند ساله و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت "لنگرود" این خطه ی پراهمیت از گیلان زمین و ایرانِ سربلند



 



با تبریک مجدد و تقدیم احترام



محمد امامی کورنده (هومن)



همرسانی کنید:
برچسب‎ها : انتخابات

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان