بهمن کامکار در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر همواره در کنار مردم است، اظهار کرد: از چند روز گذشته تاکنون کارکنان شهرداری در حال ضدعفونی کردن و گندزدایی محیط اداری شهرداری و اماکن عمومی شهر است.



وی با بیان اینکه گندزدایی توسط پرسنل شهرداری با دقت و وسواس صورت می گیرد، گفت: تمام توان پرسنل به صورت شبانه روزی است و شهردار و اعضای شورای شهر نیز پای کار هستند.



سخنگوی شورای شهر لنگرود با بیان اینکه ضمن تقدیر از همه پرستاران، پزشکان و متولیان امر بهداشت و درمان ولی در طول هفت روز گذشته شاهد استرس در بین مردم ناشی از شیوع ویروس کرونا هستیم، تصریح کرد: به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر از نماینده مردم لنگرود در مجلس طى تماس تلفنى نیز درخواست ورود به این موضوع و طلب کمک برای دریافت تجهیزات از پایتخت کردیم.



کامکار با بیان اینکه از مردم درخواست می شود توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند، افزود: در صورت عدم رعایت شهروندان به توصیه های بهداشتی فردى طبیعی است که احتمال تلفات کرونا زیاد خواهد شد و همه در این مرحله از شرایط کشور مسئولیم.



وی با بیان اینکه نقش وزارت بهداشت در این شرایط تنها نصیحت و ارشاد نیست، گفت: با توجه به وضعیت رو به بحران جامعه، این اقدامات قطره چکانی جوابگو نیست و از وزارت بهداشت و ادارات زیرمجموعه انتظار بیشتری می رود.



سخنگوی شورای شهر لنگرود با بیان اینکه همه مسئولین شهرستان در شرایط حاضر باید پای کار بوده و صرفاً تشکیل جلسه فایده برای مردم و مهار ویروس کرونا ندارد، افزود: از فرماندار و به ویژه مسئولین بهداشت و درمان شهرستان لنگرود توقع می رود کمیته فنى بهداشت شهرستان لنگرود فوراً و هرروز تشکیل شده و از ظرفیت همه نهادها و ادارات و افراد مردمى متخصص توانمند جهت پیشگیرى به صورت جهادی بهره گیری شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان