به گزارش لنگرخبر، در راستای شیوع ویروس کرونا در کشور ازجمله انتشار آن در گیلان، اقدامات پیشگیرانه در جهت مقابله با این مهاجم ناخوانده در جای جای مناطق استان در حال انجام است.



بنا بر تصمیم شورای سلامت استان ضدعفونی شهر رشت بر عهده شهرداری، شهرستان های غرب استان بر عهده سپاه قدس گیلان و شهرستان های شرق استان نیز بر عهده تیپ مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه است.



تیپ مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه مستقر در لنگرود طی روزهای گذشته بیمارستان های میلاد لاهیجان و امینی لنگرود را با به کارگیری از ناوگان خودرویی جنگ نوین -دستگاه فوگر حرارتی مه پاش- و همچنین سم پاش های دستی ضدعفونی کرده و این اقدام درخور و شایسته همچنان در شبکه گیلان ادامه دارد.





علاوه بر بیمارستان ها، جان برکفان پاسدار تیپ مخصوص میرزا کوچک خان سپاه، ادارات شهرستان لنگرود ازجمله فرمانداری و دادگستری را نیز با دستگاه های پیشرفته جنگ نوین ضدعفونی کردند و مابقی ادارات شهرستان نیز تا پایان وقت امروز ضدعفونی خواهند شد.



اقدام ارزشمند تیپ مخصوص میرزاکوچک علاوه بر جلب رضایت الهی موجب اطمینان خاطر شهروندان شده و تقدیر مردم شرق گیلان ازجمله فرماندار لنگرود را نیز به همراه داشته است.



سیروس شفقی، فرماندار لنگرود در گفت وگویی که با خبرنگار لنگرخبر داشته ضمن تشکر از پاسداران به ویژه تیپ مخصوص میرزا کوچکی ها اظهار کرده که این پاسداران علاوه بر مقابله با کرونا، در بحران برف، فرایند انتخابات و همچنین سایر بحران ها نیز مشارکت فعال دارند.



نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود تلاش های مجاهدانه پاسداران تیپ مخصوص میرزاکوچک لنگرود را قابل تحسین برشمرد و گفت که این تیپ مستقر در لنگرود در مبارزه با بحران ها ازجمله کرونا زمان و مکان نشناخته و با ضدعفونی کردن ادارات و معابر درگیر با این ویروس، شهر و اماکن را برای حضور مردم و مشارکت اجتماعی آن ها فراهم می کنند.





سردار حسین مصطفی پور نیز در حاشیه ضدعفونی دادگستری شهرستان لنگرود توسط پاسداران تیپ مخصوص در جمع اصحاب رسانه حاضر در میدان با بیان اینکه عزم و اراده فعلی در نیروهای سپاهی و بسیجی همچون عزم راسخشان در دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد که سپاه تا پاک سازی کامل نواحی درگیر با کروناویروس در کنار مردم خواهد ماند و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.



فرمانده تیپ مخصوص میرزاکوچک خان لنگرود با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقدیر و تشکر از کادر درمانی به ویژه پزشکان و پرستاران گفت که پزشکان و پرستاران اعم از برادر و خواهر با حضور بر بالین بیماران به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا سلامت را برایشان ارمغان بیاورند از این ما نیز تلاش می کنیم تا محیط امن و سالمی را برای آن ها و شهروندان فراهم کنیم.



گفتنی است تاکنون تمامی ادارات شهرستان های آستانه اشرفیه، لنگرود و لاهیجان توسط پاسداران تیپ مریدان همیشه حاضر در میدان ضدعفونی شده و مابقی شهرستان ها یعنی سیاهکل، املش و رودسر نیز یکایک ضدعفونی خواهند شد.



ضدعفونی اماکن عمومی و دولتی از سوی پاسداران سپاه علاوه بر کاهش ابتلا شهروندان به کروناویروس و ایجاد بیماری برای آن ها موجب شده تا آرامش روانی نسبی در این شهرستان حاکم شود و صرفه جویی ریالی در جهت کاهش هزینه خرید ماسک، ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده را در برداشته باشد.





انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان