مهرداد لاهوتی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به بازدید میدانی خود و تعدادی از مسئولین شهرستانی از بیمارستان جدیدالاحداث شهید مرتضی حسین پور شلمانی لنگرود اظهار کرد: در حال حاضر بنای ساختمان بیمارستان ۱۳۷ تخت خوابی شهید حسین پور آماده بهره برداری بوده و هم اکنون تخت های طبقه دوم این بیمارستان چیدمان شده و بیمارستان در حال تجهیز شدن کامل است.

وی با بیان اینکه ۱۳۷ تخت به جز تخت های بخش icu، cuu و nicu (ویژه کودکان) است، گفت: در جلسه و بازدید امروز مقرر شد تا پیمانکار باقیمانده ریزه کاری های بیمارستان مانند نصب کلید و پریز و غیره را طی دو هفته آینده تکمیل و بیمارستان نیز توسط شبکه بهداشت تجهیز شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها مشکل موجود کادر درمانی متخصص برای بیمارستان جدید است،  تصریح کرد: مقرر طی 48 ساعت آینده جلسه با مسئولین بهداشت کشور و استان برگزارشده و درباره به کارگیری کاردرمانی متخصص تدابیری اتخاذ شود.

لاهوتی با بیان اینکه این بیمارستان مشکل اعتبار ندارد، افزود: بنای ساختمان و محوطه در فاز اول به پایان رسیده و بیمارستان آماده بهره برداری است که در شرایط فعلی برای بهره برداری نیاز به همت مضاعف وزارت بهداشت است تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

به گفته وی پیمانکار می تواند برخی از کارهای باقیمانده در فاز دوم را بعد از بهره برداری نیز انجام دهد و ربطی به بهره برداری بیمارستان ندارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها راه نجات از شر ویروس کرونا این است که هرکسی خانواده خود را قرنطینه کند، گفت: اگر در فرصت کوتاهی در گیلان و لنگرود چند بیمارستان احداث شود مشکلی حل نمی شود جز اینکه باید مردم همان طور که تاکنون همت کرده اند تا پایان شکست کرونا مراقب های بهداشتی را انجام دهند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان