به گزارش لنگرخبر، اسماعیل یکتایی لنگرودی آزاده و جانباز هفتاد درصد طی یادداشتی نوشت: اینک که آزمایش سخت الهی و ابتلای ویروس جهانی دامنگیر ایران اسلامی شده، به فضل الهی و همت مردم ریشه کن خواهد شد برایم یادآور روزهای سخت جنگی بود که ابرقدرتان مستکبر با دستان جنایتکار عروسک دست آموز خود در حزب بعث عراق صدام ملعون بر ملت ما روا داشتند زمانی که این تیم های پزشکی و پرستاری در دوران دفاع مقدس با مداوای مجروحان در دنیا به زیبایی درخشیدند و ماندگار شدند، امروز نیز همچون گذشته خوش درخشیدند و به دنبال اهداء سلامت مجدد به مبتلایان به «ویروس کرونا» هستند.

ایثار مدافعان سلامت بار دیگر روحیه جهادی را زنده کرد و بر ماست که رزمندگان محور مقدم این خط مبارزه را با رعایت دستورات بهداشتی که مورد سفارش اسلام و بزرگان دین نیز است، کمک کنیم.

در عین حالی که کشور ما در طول ۴۱ سال گذشته تاکنون، چه بسیار حوادث سخت و تلخی های عمومی و طبیعی را به خود دیده است بحمدلله این پیش آمد را نیز مثل دوران دفاع مقدس با آن شرایط سخت پشت سر خواهیم گذاشت.

اینک با توجه به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه در خصوص وضعیت شیوع کرونا در کشور، آنچه که در تاریخ کشور ما ماندگار خواهد شد، روحیه جهادی، انقلابی، پای کار بودن ، اتحاد و همبستگی مردم بوده که در واقع احیاء فرهنگ ایثار و مقاومت است.

تلاش مدافعان سلامت جلوه ای از ایثار دوران دفاع مقدس است، اکنون برماست که با رعایت بهداشت فردی فرشتگان سلامت را یاری کنیم.

و سپاس از اندیشه والای رهبر معظم انقلاب که این مدافعان سلامت را که با ایثار جان خود در خط مقدم جبهه سلامت خوش درخشیدند شهید خدمت بنامند که مدافعان سلامت همچون مدافعان حریم مرزهایمان در دفاع مقدس و ستارگان تابناک آسمان و شهادت می­ مانند و می­ درخشند­، و این افتخاری است برای جامعه بهداشت و درمان کشور که شبانه روز در دفاع از حریم سلامت مردم سرزمینشان جانفشانی می­ کنند.

درود و سپاس از بزرگمردی شما عزیزان

مانا باشید و برقرار
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اسماعیل یکتایی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان