محسن صالحی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه موکب های اربعین یکی از زیرشاخه های توانمند و عملیاتی ستاد بازسازی عتبات عالیات در بحران ها است، اظهار کرد: این ستاد در شهرستان لنگرود نیز تمام ظرفیت خود را بعد تشکیل قرارگاه برای مقابله با کروناویروس فعال کرده و مدتی است که مشغول به فعالیت برای خدمت رسانی به مردم است.



وی با اشاره به اینکه اقلامی غیر نذوراتی مانند ماسک، دستکش، تانکرهای آب، کاور، چکمه در اختیار گروه های جهادی گذاشته شد، گفت: از ظرفیت خدام اربعینی نیز در قالب گروه های جهادی با نظارت و هدایت امام جمعه لنگرود، جهت گندزدایی و ضدعفونی کردن استفاده شده است.



رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان لنگرود با اشاره به ظرفیت این ستاد برای کمک به ستاد مقابله با کرونا تصریح کرد: ستاد عتبات آمادگی دارد تا در صورت تصمیم برای قرنطینه خانگی همه شهروندان و ممنوعیت تردد، جهت حمایت از افراد کم بضاعت، کارگروه تغذیه و پخت غذا را فعال کند.



صالحی با بیان اینکه خادمان ستاد عتبات همواره در بحران ها برای کمک به مردم درصحنه بودند، افزود: در طول یک ماه گذشته جوانان زیادی در قالب گروه های جهادی و هیئت ها و پایگاه های بسیج مشغول تهیه ماسک و دستکش و غیره و گندزدایی معابر بودند که این روحیه شایسته تقدیر و تکریم است.



وی با درخواست از مردم برای رعایت بهداشت فردی و قرنطینگی خانگی بیان کرد: قرنطینه در مدت زمان کوتاهی موجب قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا می شود گرچه مردم ازلحاظ اقتصادی در تنگنا هستند ولی با عدم قرنطینه کوتاه مدت ممکن است افسوس طولانی مدت داشته باشیم و شاهد از دست رفتن نزدیکانمان باشیم.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان