جواد پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ، بزرگترین سوغات منطقه است گفت : امروز در منطقه محور مقاومت به رهبری امام خامنه ای در برابر محور شرارت در حال جنگ است.



به گزارش لنگرنیوز ، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک در سپاه ناحیه لنگرود برگزار شد .



در این مراسم فرماندار شهرستان لنگرود گفت : هدف اصلی امریکا بعد از متلاشی شدن اتحاد جماهیر شوروی ، ایجاد یک خاورمیانه جدید در غرب آسیا بود.



سید رضا جواد پور اظهار کرد : امریکا قصد داشت با ایجاد این خاورمیانه ، بتوانند بر کشور ها سلطه داشته باشند و پایه های فکری و اجتماعی کشور ها را بر اساس ارزش های امریکا و اسرائیل هدایت کنند.



وی افزود : امریکا با ایجاد خاورمیانه به اهدافی چون حفظ امنیت برای اسرائیل ، سلطه بر کشور ها و به دست اوردن نفت و گاز می رسید و در این راه جنگی 8 ساله بر ایران تحمیل شد که با در ظاهر با عراق و در باطن با بیش از 50 کشور دنیا در جنگ بودیم.



جواد پور با بیان اینکه اتحاد کشور ها برای نابودی ایران بی سابقه بود گفت : رزمندگان ایران با رشادت در برابر ابرقدرت های ان روز ایستادند و امروز سند هویت کشور و پایداری انقلاب خون شهدا است.



فرماندار شهرستان لنگرود تصریح کرد :امروز حماس و مقاومت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و مشاهده می کنیم که امروزه دنیا مملو از ارادت به امام خامنه ای است.



جواد پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ، بزرگترین سوغات منطقه است گفت : امروز در منطقه محور مقاومت به رهبری امام خامنه ای در برابر محور شرارت در حال جنگ است.



در پایان این مراسم از خانواده های شهدا ، رزمندگان و آزادگان 8 سال دفاع مقدس تجلیل شد.





[gallery ids="11000,11001,11002,11007,11006,11005,11004,11003,11008"]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان