کاربران اینترنت روز به روز در حال افزایش هستند و افراد در هر گروه سنی و با هر جنسیتی، با هر موقعیت جغرافیایی و میزان تحصیلات از آن برای رفع نیازها و گذراندن اوقات فراغت خود استفاده می کنند. دنیای اینترنت این روزها بر تمامی جنبه های زندگی افراد تاثیر گذاشته و شیوه های سنتی آن ها را تغییر داده است. در صورتی که شما نیز به دنبال موفقیت در کسب و کار قدیمی یا جدید خود هستید، باید خود را با این تغییرات جهانی همسو کنید.

طراحی سایت چگونه بر کسب و کار شما تاثیر می گذارد؟

تاثیر اینترنت و فضای مجازی بر هیچ کس پوشیده نیست. نکته قابل توجه آن که این تاثیر نه تنها به همین شکل باقی نمانده بلکه با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش است. بنابراین اگر شما نیز به دنبال تغییر و پیشرفت هستید، طراحی سایت و استفاده از دنیای دیجیتال اولین اصل و مهم ترین فاکتوری است که باید به آن توجه کنید.  

میلیون ها کاربر و بازدید کننده خواهید داشت

این روزها تعداد افرادی که از دنیای اینترنت استفاده می کنند، میلیونی است. در کشور خودمان نیز بیش از 80 درصد افراد با فضای مجازی و دنیای اینترنت آشنا بوده و از آن استفاده می کنند. میزان استفاده از اینترنت حتی در میان ایرانیان بیش از بسیاری از کشورهای جهان است. ایرانیان در طول یک روز به طور میانگین بین 5 تا 9 ساعت خود را در دنیای مجازی و اینترنت می گذرانند. با توجه به این تعداد قابل توجه، طراحی سایت می تواند تعداد بازدید کنندگان از خدمات و محصولات شما را میلیونی کرده و تعداد مشتریان شما را چند برابر کند.  

کیفیت کار خود را به راحتی ارزیابی خواهید کرد

تنها حضور پر قدرت و آغاز فعالیت در هر کاری عامل موفقیت در آن نخواهد بود. شما باید بتوانید به طور مداوم عملکرد خود را مورد بررسی قرار داده و در صدد رفع نقاط ضعتان برآئید. در کسب و کارهای سنتی این مساله نیازمند زمان و هزینه است. بررسی میزان فروش، میزان رضایت مندی مشتریان، بررسی نقاط قوت و ضعف هر محصول و خدمات به صورت جداگانه، بررسی تاثیر عوامل بیرونی بر ارائه خدمات و غیره از جمله عواملی است که شما برای سنجش کیفیت کار خود باید به آن ها توجه کنید. طراحی سایت و فعالیت در دنیای اینترنت، این کار را نیز برای شما ساده کرده است. با استفاده از نرم افزار های خاصی شما می توانید در یک زمان کوتاه روند کاری خود را بررسی کرده و کیفیت آن را بهبود ببخشید.

از گوگل برای تبلیغ کمک بگیرید!

گوگل یکی از معروف ترین و محبوب ترین موتورهای جست و جویی است که شاید تمامی کاربران اینترنتی از آن استفاده کرده باشند. سایت هایی که در صفحات اولیه گوگل نمایش داده می شود، توسط کاربران اینترنتی انتخاب خواهد شد. در واقع موتوهای جست و جو به صورت کاملا رایگان سایت شما را در اختیار کاربران اینترنت قرار داده و برای شما تبلیغ خواهد کرد. قرار گرفتن در صفحات اولیه گوگل تنها نیازمند رعایت اصولی به نام سئو است که باید در طراحی سایت به خوبی رعایت شود. با طراحی سایت افراد تنها با یک کلیک ساده وارد سایت شما شده و با خدمات و محصولات شما آشنا خواهند شد.

بین المللی فعالیت کنید

دسترسی به صفحات اینترنتی هیچ محدودیت مکانی ندارد. اگر شما در یکی از شهرهای ایران مثلا پایتخت سکونت دارید، کاربران اینترنت در هر شهر دیگر و یا هر کشور دیگر می توانند به وب سایت ما دسترسی داشته باشند. طراحی سایت می تواند رویای همیشگی تجارت و کسب و کار بین المللی شما را به حقیقت تبدیل کند. با طراحی سایت شما پا روی محدودیت های جغرافیایی گذاشته و می توانید با هر فرد در هر مکانی وارد معامله شوید.

فعالیتی شبانه روزی داشته باشید

برای آن که بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید، باید ساعات زیادی را به آن اختصاص دهید. اصطلاح غرق شدن در کار را حتما راجع به افراد زیادی شنیده اید! این مساله باعث می شود که شما زمان کم ترین برای کارهای دیگر خود مانند ورزش، تحصیلات و یا در کنار خانواده بودن داشته باشید. طراحی سایت به شما این امکان را می دهد که در عین حال که ساعات کاری خود را کاهش می دهید، فعالیت کاریتان را شبانه روزی کنید. استفاده از صفحات مجازی و اینترنتی هیچ محدویت زمانی نداشته و کاربران شما می توانند در هر زمان وارد سایت شما شده و خدمات و محصولات خود را سفارش دهند.

هزینه های خود را کاهش دهید

برای آن که کسب و کار شما به مرحله بازدهی و سود برسد، باید بتوانید هزینه های جاری کسب و کار خود را کاهش دهید. البته به این نکته توجه داشته باشید که کاهش هزینه ها به منظور کاهش کیفیت خدمات و محصولات شما نمی باشد! طراحی سایت به شما کمک می کند که در کنار افزایش کیفیت کاری خود، هزینه های جاری آن را کاهش دهید. هزینه هایی مانند هزینه کرایه مکان، مالیات، استخدام پرسنل، هزینه های آب و برق و غیره با طراحی سایت کاهش یافته یا به طور کامل حذف می شود.  

خدمات و محصولات خود را به طور کامل معرفی کنید

شاید برای شما پیش امده باشد که در روزهای شلوغ کاری، فراموش کرده باشید که اطلاعات مهم و منحصر به فردی از محصول و یا خدماتتان را به مشتری توضیح دهید. این مساله باعث می شود شما تعدادی از مشتریان خود را از دست دهید. با طراحی سایت شما می توانید برای محصول و یا خدمات اطلاعات جامع و کاملی در اختیار مشتریان خود قرار دهید. افراد می توانند به طور کامل با محصولات و خدمات شما آشنا شده و مطمئن شوند همان چیزی است که به دنبال آن هستند!

طراحی سایت توسط ایزی وب

فرقی نمی کند که شما یک کسب و کار کوچک خانگی یا یک فروشگاه بزرگ بین المللی دارید، یک آموزشگاه یا یک شرکت دارید، در هر شرایطی، طراحی سایت می تواند به پیشرفت و ارتقا کسب و کار شما کمک خواهد کرد. طراحی سایت باید با توجه به فاکتورهای مهمی از جمله امکانات سایت، سرعت، امنیت، گرافیک، طراحی و غیره انجام می شود. برای مثال طراحی یک سایت برای یک موسسه مالی با یک فروشگاه و یا یک موسسه آموزشی با یکدیگر کاملا متفاوت بوده و باید به شکل تخصصی انجام شود. ایزی وب یکی از شرکت هایی است که شما می توانید خدمات اینترنتی خود از قبیل طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، تبلیغات و رپورتاژ آگهی، ویدئو مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و غیره خود را به آن بسپارید. کیفیت، دقت، تخصص و سرعت در ارائه خدمات از ویژگی های ایزی وب است که می تواند رضایت خاطر شما را به طور کامل به دست آورد. ایزی وب تاکنون توانسته است در جشنواره های داخلی طراحی سایت و جشنواره پرتا های شهرداری تهران، 5 بار مقام نخست کسب کند. همچنین ایزی وب تاکنون توانسته یک بار عنوان بهترین سایت دی ان ان آمریکا را نیز به خود اختصاص دهد. بنابراین اگر برای طراحی سایت و دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ خود به دنبال افرادی متخصص و کاربلد هستید، هم اکنون با ما تماس بگیرید!
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان