به گزارش لنگرخبر، مهدی رجایی شهردار لنگرود با اعلام این خبر گفت: برای نمایندگان اعزامی شهرستان لنگرود، آرزوی توفیق و پیروزی دارم.



وی با بیان اینکه همچون همیشه حمایت از جامعه علم و هنر، بصورت مستمر و با برنامه خواهد بود، افزود: مسابقه تلویزیونی “ایران” با محوریت اطلاعات عمومی و در حوزه ایران شناسی که در شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران، در حال ضبط است این هفته میزبان پنج میهمان لنگرودی است.



رجایی گفت: جوانانی که در طول پنج سال اخیر و در کلیه مسابقات اطلاعات عمومی شهرستان لنگرود (از کی بپرسم؟) حضوری مستمر داشته و حائز رتبه های برتر شده اند، به این مسابقه تلویزیونی اعزام شدند.



شهردار لنگرود یادآور شد: حضور جوانان لنگرودی در این رویداد، ماحصل برگزاری ممتد و با برنامه مسابقه اطلاعات عمومی است که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود در تابستان سال های اخیر در محلات مختلف شهر برگزار شده است و این حضور، سبب افزایش انگیزه در بین جوانان و نوجوانان لنگرودی و گرایش به بحث مطالعه و کتابخوانی خواهد بود که همیشه یکی از دغدغه های فرهنگی اجتماعی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود بوده است.



اسامی نفرات اعزامی تیم شهرداری لنگرود عبارت است از زمان رضایی، مهدی صابری، احد ندافپور، محمدرضا علیزاده و سید امیرحسین میرحق جو.



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان