به گزارش لنگرخبر، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز دوشنبه (15 اردیبهشت) قوه مقننه و  در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور (حذف 4 صفر) اظهار داشت: حذف 4 صفر اتفاق جدیدی نیست ودر  دولت قبل هم این موضوع مطرح بود و ای کاش زمانی که شرایط اقتصادی باثباتی داشتیم دست به این کار می زدیم.

وی با بیان اینکه حذف 4 صفر از پول ملی با ضرر همراه خواهد بود، اضافه کرد:مردم در شرایط فعلی نگران شرایط اقتصادی کشور هستند آنها انتظار دارند که قیمت ها ارزان شود و تأثیر اقتصادی در زندگی مردم بیفتد حال با حذف 4 صفر چه اتفاقی در زندگی مردم خواهد افتاد؟ عملاً با این تصمیم هیچ اتفاقی نمی افتد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: حذف 4 صفر از پول ملی کشور اطلاعات مالی را تسهیل می کند اما ما باید ارزش پول ملی را تقویت و حفظ کنیم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: در این شرایطی که در اواخر مجلس هستیم و بحث تورم فضای باثباتی ندارد ممکن است به شرایط فعلی و تورم موجود در کشور دامن بزند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چند دولت نسبت به حذف 4 صفر اقدام کرده است چرا که اگر چک پول های 100 هزار تومانی را ببینید یک طرف آن 4 صفر اضافه شده و طرف دیگر 4 صفر از آن حذف شده است.

وی در ادامه سخنانش تأکید کرد: حذف 4 صفر هیچ تأثیر اقتصادی در زندگی مردم ندارد و باید برای این موضوع زمان بیشتری اختصاص دهیم بگذاریم مجلس آینده همه به این موضوع بپردازد و در زمان بیشتری نمایندگان آینده برای این موضوع تصمیم بگیرند.

لاهوتی در خاتمه بیان کرد: وضعیت تورم اقتصای کشور آن هم در چنین شرایط خاصی بیانگر این است که نباید چنین تصمیماتی گرفته شود چرا که در مردم سرگردانی به وجود می آید و شک نداریم که همین محاسبات می تواند در افزایش قیمت ها تأثیر بسزایی داشته باشد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان