به گزارش لنگرخبر، سید مهدی رجایی در جلسه تقدیر از تیم اطلاعات عمومی لنگرود ضمن عرض خوشامد، خدا قوت و خسته نباشید به همه عوامل زحمتکش برگزاری چنین رویداد فرهنگی که سبب مطرح شدن نام لنگرود در سطح کشور و رسانه ملی شد، این حضور در برنامه تلویزیونی را گامی اولیه در راستای معرفی لنگرود به عنوان یکی از مراکز پرورش استعدادهای درخشان علمی دانست و گفت: انتظار داریم دوستان مجموعه روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری انجام سایر برنامه های فرهنگی خصوصاً همین مسابقه اطلاعات عمومی را با همین جدیت فعلی پیگیری کرده و باقدرت و کیفیت بیشتری برگزار کنند.



رجایی افزود: در ابتدای حضور بنده در شهرداری، شاید برخی موافق انجام چنین برنامه هایی نبودند و آن را هزینه بردار و بی فایده می دانستند، ولی با حمایت و بها دادن به متصدیان این قبیل برنامه ها دیدیم که سرمایه گذاری در این حوزه چقدر مهم و اثربخش بوده است.



در مرحله بعد هدف گذاری ما این است که این مسابقه اطلاعات عمومی را به نام لنگرود برند سازی کنیم و آن را در همین شهر به روی آنتن زنده تلویزیون ببریم که تحقق آن دور از دسترس نیست.



غلامرضا منصفی "رئیس شورای شهر لنگرود " نیز اظهار کرد: به نوبه خودم از طرف مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر از اعضای 5 نفره تیم و همه عوامل مدیریتی پشت صحنه که امید شهر ما بودند و باعث ایجاد این شور فرهنگی در شهر شدند، تشکر و قدردانی می کنم.



حقیقتاً این بازخوردهای مثبت از چنین برنامه هایی، انگیزه ما را برای برگزاری دوره جدید و برنامه مشابه فرهنگی دوچندان می کند و یقیناً شورا و شهرداری، همچون همیشه پشتیبان و حامی فعالیت های فرهنگی در هرکجای شهر، خصوصاً محلات مختلف خواهند بود.



مجید صبوحی "مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود " نیز با تشکر از حمایت های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از برنامه های فرهنگی اجتماعی و تبریک به تیم اطلاعات عمومی شهرستان اعلام داشت: این پروسه یک کار زیر بنایی بوده که بعد از گذشت چندین سال، فی الحال چنین ماحصلی داشته است. ایضاً هوش و توان ذهنی اعضای تیم شرکت کننده در مسابقه ایران خیلی بالاتر از آن چیزی است که در صداوسیما به نمایش درآمد و جوانان لنگرودی توان شرکت در مسابقات بزرگ تر را نیز دارند که جهت دستیابی به این هدف، یقیناً حمایت های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بسیار کلیدی و تأثیرگذار خواهد بود.



نکته بعدی که سبب افزایش برآیند برنامه های متعدد در سطح شهر می شود، باز گذاشتن دست مدیران فرهنگی و روابط عمومی در اجرا و پوشش چنین رویدادهای فرهنگی است که به خوبی توسط شهردار محترم و اعضای شورای شهر صورت گرفته است و از این بابت نیز از مهندس رجایی، ریاست محترم شورا و همه اعضای شورای اسلامی شهر تشکر و قدردانی می کنیم.



در انتهای جلسه نیز اعضای 5 نفره تیم اطلاعات عمومی نیز ضمن تقدیر از حمایت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر مطالبی را بیان کردند ...



مهدی صابری سرگروه تیم:



* در ایام کرونا از فرصت قرنطینه و تعطیلات جهت افزایش آمادگی و حضور قدرتمندانه و هماهنگی بیشتر گروه استفاده کردیم.



* با تلاش همه اعضا موفق به کسب این نتیجه درخشان شدیم.



* از حمایت ها و پشتیبانی های شهردار محترم و اعضای شورای شهر تشکر می کنیم، چراکه اگر همت و کمک جمعی وجود نداشت چنین نتیجه ای حاصل نمی شد.



زمان رضایی:



* نگاه مجموعه شهرداری و شورای شهر همیشه و علی الخصوص در سالیان اخیر یک نگاه فرهنگی بوده و این واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد.



* ان شاالله با بهبود شرایط و رعایت پروتکل های بهداشتی و با حمایت شهردار محترم و اعضای شورای شهر مجدداً از تابستان مسابقه اطلاعات عمومی را راه اندازی خواهیم کرد.



سید امیرحسین میرحق جو:



* این نگاه و حمایت شهرداری از چنین برنامه های فرهنگی باعث شده جمع کثیری از جوانان و علاقه مندان به کتاب و مطالعه به این سمت گرایش پیدا کنند.



احد نداف پور:



* برگزاری مسابقه اطلاعات عمومی در لنگرود یک حرکت تک و نمونه ای است که در هیچ یک از شهرهای هم جوار شاهد آن نیستیم و این کار به مدت چهار سال متوالی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر و باقدرت در حال برگزاری است که باید از حمایت های شهردار محترم و اعضای شورای شهر تشکر کرد.







انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان