به گزارش لنگرخبر، عبدالله پاکاری در دیدار با خانواده شهید والامقام «مرتضی حسین پور شلمانی» در شهرستان لنگرود،با اشاره به عظمت کار شهدا،اظهار کرد:در کشوری که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی وجود داشته باشد به طور قطع هیچ دشمنی نمی تواند در آن نفوذ کند.
وی با بیان اینکه امروز هر چه در کشور داریم به برکت فداکاری ها و دلاورمردی های شهدا، جانبازان و ایثارگران است،افزود: ما امروز برای اینکه بتوانیم در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم،نیازمند دعای خیر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان،خانواده های شهدا را مظهر ایثار و فداکاری دانست و تصریح کرد: تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران باید سرلوحه مسئولان قرار بگیرد.
پاکاری ادامه داد:حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات رسانی می شود.
وی شهدا را استوانه های مستحکم امنیت و استقلال نظام اسلامی دانست و گفت:خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم امروز سرمایه های ارزشمند این نظام هستند و وجود آنها موجب افتخار نظام بوده و امید است مسئولان بیش از پیش قدردانت این ایثارگری ها و ازخودگذشتگی ها باشند.
مدیرکل بنیاد گیلان همچنین با خانواده آزاده و جانباز مدافع حرم متوفی «یونس ابراهیم نژاد»، خانواده آزاده و جانباز متوفی «محمد شعبانپور» و با خانواده جانباز متوفی«رمضانعلی رفیق خواه شلمانی» دیدار و گفت وگو کرد.

انتهای پیام
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان