به گزارش لنگرخبر، معاون اسلحه و مهمات ارتش جمهوری اسلامی امروز در مراسم افتتاح مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در شهر شلمان با بیان اینکه وظیفه داریم تا خدمات بهتر و بیشتری در شان و جایگاه مردم انجام دهیم، اظهار کرد: هدف سازمان تسریع در ارائه خدمات با کمترین زمان ممکن است تا کشاورزان و دامداران معطل بروکراسی های اداری نشوند.

ناخدایکم علی بلدی با بیان اینکه افتتاح این اسلحه خانه در شرق گیلان باعث تسریع در ارائه خدمات می شود، افزود: درگذشته مردم شرق گیلان چندین روز برای دریافت مجوز اسلحه به رشت مراجعه می کرده که باعث ازدحام جمعیت و معطلی نیز می شد ولی از امروز شاهد تسریع در ارائه خدمات به مردم می شود.

وی با بیان اینکه آمادگی افتتاح نمایندگی غرب گیلان در تالش نیز وجود دارد، افزود: در حال حاضر درخواست فعالیت چهار نمایندگی مرکز فروش و تعمیر اسلحه و مهمات در استان گیلان در دست اقدام و بررسی بوده و اقدامات اداری برای صدور مجوز جهت فعالیت آنان در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان نیز با بیان اینکه افتتاح این اسلحه خانه در شرق گیلان نگاه به مطالبات مردمی و تسریع در کارها می شود، اظهار کرد: مردم گیلان از اسلحه برای شکار و دفاع از خانواده خود در برابر حیوانات وحشی استفاده می کنند و بعضاً جزو نیازهای مردم دامدار و کشاورزان است.

محمود قاسم نژاد با بیان اینکه طبق آمار حدود ۳۵ هزار اسلحه دارای مجوز در شرق گیلان شناسایی شدند، گفت: افرادی که دارای اسلحه بدون مجوز هستند می توانند با مراجعه به این اسلحه خانه در چارچوب قانون مراحل را طی کرده و مجوز قانونی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت قابل توجهی در شرق گیلان متمرکز است، افزود: نیاز است طبق جمعیت شرق گیلان،  مراکز ارائه اسلحه مهمات در شرق گیلان و حتی تعمیر اسلحه، افزایش یابد تا سهولت در کار برای مردم و متولیان بیشتر شود.

سیروس شفقی با بیان اینکه دقت، سرعت و شفافیت در خدمت می تواند باعث خوش بینی بیشتر مردم به نظام شود، افزود: تمام تلاش دولت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تشریع در انجام امور کارها است.فرماندار لنگرود نیز با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و ارائه کننده خدمت نقش بسزایی را در دایره خدمات اجتماعی دارند، اظهار کرد: همه مسؤولین باید برای سهولت خدمات به ارباب رجوع برنامه ریزی های دقیق را داشته باشند.

وی با بیان اینکه حدود ۳۵ هزار نفر از شهرستان های شرق گیلان برای انجام کارهای اداری به اسلحه و مهمات رشت مراجعه می کردند، گفت: ایجاد و افتتاح این اسلحه خانه در شرق گیلان باعث سهولت در خدمت و تسریع در انجام کار برای این اقشار که اکثراً دامدار و کشاورز هستند می شود.

به گزارش فارس، ساختمان فعلی اسلحه خانه شلمان از طریق آموزش وپرورش برای این کار در نظر گرفته شد و کار تعمیر و تجهیزات این مرکز نیز از سال گذشته با هزینه حدود ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی و شهرستانی انجام شد، قرار بود این پروژه در دهه فجر سال گذشته به بهره برداری برسد ولی به دلیل بارش برف شدید و در ادامه شیوع کرونا این پروژه امروز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان