ناصر شهدی امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به ظرفیت های بالای ورزش در شهرستان لنگرود اظهار کرد: لنگرود همواره در عرصه ورزشی و در رشته های مختلف مانند کشتی، وزنه برداری، فوتبال، بسکتبال، رشته های رزمی، تکواندو، جودو، والیبال، بوکس و غیره زبانزد بوده و ورزشکاران باکیفیتی را به جامعه ورزشی کشور تحویل داده است.



وی با بیان اینکه اکبر خورشیدی فر و حسین پورشعبان، محمد محبی، داود چوبچیان از مربیان خوش نام وزنه برداری و کشتی کشور در عرصه های ملی و بین المللی  هستند، گفت: این ورزشکاران باسابقه در طول عمر ورزشی خود تاکنون جوانان و استعدادهای زیادی را به جامعه ورزشی معرفی کرده اند که نظیر این مربیان در دیگر رشته های ورزشی نیز حضور و فعالیت می کنند.



رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود با بیان اینکه لنگرود یکی از شهرهای قهرمان پرور در استان است، افزود: برادران پانزوان، عطا اصغرخواه، سامان رضی، مهری فلاحی، سید محمد چوبچیان، برداران کشکولی، مصطفی رجایی، محمد اصغرنژاد و نیما آقایی، محمد نیری، مسعود اسماعیل پور نیز ازجمله ورزشکارانی هستند که در رشته های مختلف ورزشی صاحب مدال های آسیایی و جهانی هستند.



شهدی با اشاره به آغاز فعالیت سالن ها و ورزشگاه ها بیان کرد: از اوایل تیرماه فعالیت رشته های ورزشی آزاد اعلام شد و با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، بازگشایی ورزشگاه ها و سالن ها منوط بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه ورزشکاران است که هم سلامت خودشان و هم سلامت دیگران به خطر نیفتد.



وی با بیان اینکه شهرستان لنگرود دارای دو زمین چمن مصنوعی برای فوتبال است، افزود: در شهرستان لنگرود بیش از ۱۵ باشگاه در رده های مختلف ورزشی فعالیت می کنند که با توجه به فرارسیدن در فصل تابستان و تعطیلی مدارس، فعالیت ترم تابستانه باشگاه ها نیز افزایش پیدا می کند.



رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود با بیان اینکه در سال جاری دو باشگاه جدید به تعداد باشگاه های شهرستان اضافه شد، تصریح کرد: طبق اعلام هواشناسی، در تابستان امسال با افزایش دما نسبت به سال های گذشته روبرو هستیم و اوایل صبح و غروب زمان مناسبی برای تمرین و برگزاری کلاس های مدارس فوتبال است که طبق هماهنگی های انجام شده سانس های هر باشگاه مشخص و جدول بندی شد.



شهدی با بیان اینکه زمان سانس ها با هماهنگی و همکاری مدیران باشگاه ها انجام شد، گفت: علاوه بر زمان تمرین و برگزاری کلاس های آموزش فوتبال، درخواست های دیگری نیز برای از تیم های فوتبالی و پیشکسوتان وجود داشت که سانس ها در طول هفته و در دو زمان صبح و غروب بین همه باشگاه ها و تیم ها تقسیم بندی شد.



وی با بیان اینکه برخی باشگاه ها نیز با توجه به مقتضیات باشگاه خود از ظرفیت زمین های ورزشی دیگر بخش های لنگرود نیز استفاده کردند تا خدمات دهی بهتری به فوتبال آموزان خود داشته باشند، افزود: امیدواریم با ترمیم زمین فوتبال تختی لنگرود، مشکلات بسیاری از مربیان فوتبال و باشگاه ها به دلیل کمبود سانس تمرین حل شود که استارت ترمیم این زمین زده شده است.



رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود با بیان اینکه این اداره تمام تلاش خود را برای کمک به باشگاه ها و ورزش دوستان انجام می دهد، گفت: انتظار اداره ورزش و جوانان از ورزش دوستان نیز همیاری و همکاری بیشتر با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه است که باید مشکلات کمبود اعتبارات استانی و شهرستانی را نیز به آن اضافه کرد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان