به گزارش لنگرخبر، چند سالی است که در سطح شهرستان بخصوص شهر لنگرود شاهد حضور و رژه سگ ها هستیم که در این خصوص و طی سال های گذشته جلسات زیادی برگزار شد.



۲۱ مرداد ۱۳۹۴ معاون سیاسی وقت فرمانداری لنگرود به خبرنگار لنگرخبر گفته بود طبق جلساتی که برگزار شد مقررشده تا اقداماتی برای جمع آوری سگ ها انجام شود و مردم اثرات این کار را طی ۷ روز مشاهده خواهند کرد.



بعد از گذشت حدود ۵ سال، نه تنها شاهد اثرات آن جلسات و اقدامات نبودیم بلکه بعضاً شاهد رژه سگ ها در کوچه و خیابان هستیم که موجب ترس و وحشت مردم هم شده بود و در چند وقت اخیر نیز مردم در فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند.



پنج شنبه گذشته (۲۶ تیرماه جاری) نیز جلسه ای با حضور امیدوار معاون سیاسی فرمانداری لنگرود جهت پیگیری این موضوع و حضور نماینده شهرداری های شهرستان و برخی دیگر از ادارات و سازمان ها در سالن جلسات شهرداری لنگرود برگزار شد.



باید منتظر ماند که امیدوار ماجرای سگ ها را تا کجا می تواند ادامه دهد و آیا می تواند در این کار و پیگیری ها موفق باشد یا این جلسات نیز در حد شعار و هزینه باقی خواهد ماند.



امیدوار معاون سیاسی فرمانداری لنگرود اعلام کرده سگ های ولگرد بی خطر هستند.



این در حالی است که برخی از شهروندان در ایام اخیر از حمله برخی سگ ها در سطح شهر به آنان خبر داده و نسبت به این موضوع اظهار نگرانی کرده بودند.



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان