منافقین، معلم لنگرودی را ترور کردند

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۱۸:۲۹ چاپ کد خبر: 111707
به گزارش لنگرخبر، شهید قاسم آذر ارجمند فرزند غلامحسن به سال 1335 در یک خانواده مذهبی و متدین در شهرستان لنگرود پا به عرصه حیات گذاشت . دوران کودکی را با نشاط و سلامت در کنار پدر و مادر زحمتکش سپری کرد و سپس چون دیگر همسالان خود به محیط دبستان وارد و توانست تا پایان تحصیلات دیپلم را اخذ نماید.



وی فردی مومن و معتقد به اسلام و پایبند به اصول مذهبی بود و علاقه خاصی به ائمه اطهار داشت . با شروع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره ) به جمع انقلابیون بر علیه رژیم پیوست و بعداز پیروزی انقلاب ، وی همچون دیگر وفاداران ، همیشه پشتیبان ولایت فقیه بود و در کلیه فعالیت های اجتماعی شرکت می نمود و بعد از آن به استخدام آموزش و پرورش درآمد.



او برای تعلیم و تربیت فرزندان کشور هیچگاه دست از مبارزه بر نمی داشت و هر کجا جوّی بر علیه انقلاب بود، اوهمچنان به حمایت از روحانیت و انقلاب برمی خاست تا این که دیگراندیشان ، طاقت و تحمل حضور گرم او را نداشتند و در روزدوازدهم اردیبهشت سال 1362 با شلیک چند گلوله قلب مالامال ازایمان او را سوراخ کردند و قامت سرافراز و غیرتمند آن شهید در خون خود غلطید و به فیض عظیم شهادت نایل آمد



با توجه به پایبندی نامبرده به اسلام و اصول مذهبی و علاقه خاص به ائمه اطهار(ع) با شروع انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی به جمع انقلابیون پیوست.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان