به گزارش لنگرخبر، سیروس شفقی در جریان بازدید از تحریریه سایت لنگرخبر به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، با حسن غلامپور مدیر مسوول و دیگر عوامل این رسانه دیدار و گفت وگو کرد.



فرماندار لنگرود در این دیدار آگاهی بخشی به جامعه و درج انتقاد سازنده را یکی از رسالت های خطیر خبرنگاران دانست و اظهار کرد: اصحاب رسانه در کنار درج انتقادات سازنده و به دوراز تخریب و مغرضانه، باید عملکرد دستگاه های دولتی را به طور صحیح و واقعی و بدون کم وکاست به مردم منعکس نمایند.



وی خبرنگاری را کاری خطیر دانست و گفت: خبرنگاری کاری سخت و دشوار است و ذوق و استعداد و علاقه ازجمله ویژگی های یک خبرنگار است تا بتواند در این عرصه به خوبی فعالیت کند.



نماینده عالی دولت در لنگرود با بیان اینکه رسانه ها انعکاس دهنده مشکلات جامعه و تلاش برای پیگیری آن هستند، افزود: در دوران کرونا رسانه ها به خوبی در زمینه ویروس کرونا احساس وظیفه کرده و آگاهی های لازم را به مردم انجام دادند و هشدارهای لازم به مردم داده شد تا تعداد مبتلایان بیشتر نشود.



شفقی با بیان اینکه خبرنگاران تنویر کننده افکار عمومی در دوران کرونا بودند و جانانه فداکاری کردند، تصریح کرد: پروژه های خوبی برای هفته دولت امسال در نظر گرفته شده که از خبرنگاران درخواست می شود تا با پوشش برنامه های هفته دولت و عملکردهای انجام شده، باعث امیدواری در جامعه شوند.



به گزارش لنگرخبر، در این دیدار خبرنگاران تعداد دیگری از رسانه ها نیز در این دیدار حضور داشتند.



عکس: آمنه جعفری




طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان