به گزارش لنگرخبر، چندی پیش گزارشی از وضعیت آب شرب روستای صدرمحله بخش مرکزی لنگرود و قطعی 6 ماه آب شرب در این روستا توسط این رسانه منتشر شد که در این راستا معاون بهره برداری و توسعه آب فاضلاب استان گیلان به سوال خبرنگار ما درباره دلیل قطعی و رفع این مشکل توضیح داد.

مازیار غلامپور در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه آب رسانی به روستای صدرمحله لنگرود توسط تو خط انتقال آب انجام می شود، اظهار کرد: در این روستا ۳۰۰ خانوار زندگی کرده و توسط یک رودخانه قدیمی به بخش تقسیم می شود که آب رسانی به این منطقه توسط دو خط انتقال از مجموعه تأسیسات شهید خوش سیرت انجام می شود.



وی با اشاره به قطعی آب در یک منطقه از روستای صدرمحله لنگرود گفت: یک قسمت از این روستا که در یک طرف رودخانه بوده است چند روزی با قطعی آب مواجه شده و تیم های بررسی و کارشناسی چند روز گذشته به محل اعزام و مشکلات موجود را شناسایی و پیگیری کردند.



معاون بهره برداری و توسعه آب فاضلاب استان گیلان یکی از راه حل ها در رفع قطعی آب را تغییر در برنامه توزیع دانست و افزود: اصلاح شبکه به طول ۲۰۰ متر، تغییر توزیع برنامه آبی از مهم ترین راهکارها در حل مشکل آب شرب روستای صدرمحله لنگرود بوده و با اقدامات انجام شده این مشکل برطرف شده است.



غلامپور با اذعان به اینکه فاز دوم تصفیه خانه بزرگ گیلان وارد مدار می شود، تصریح کرد: با انجام این کار میزان تولید آب افزایش پیداکرده و امکان انتقال آب بیشتری به روستای صدرمحله لنگرود وجود دارد لذا امیدوارم این امر به زودی محقق شده و آب شرب بسیار باکیفیتی در اختیار مردم قرار گیرد.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان