عضو کمیسیون عمران مجلس ضمن انتقاد از واردات بی رویه برنج گفت: از صدا و سیما تعجب می کنم که علی رغم تمام برنامه های اقتصادی که در راستای حل مشکلات اقتصادی دارد چطور نسبت به پوشش برنامه تبلیغاتی برنج های وارداتی اقدام می کند.



به گزارش لنگرنیوز ، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز(چهارشنبه دوم مهر) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری گفت: از آقای ترکان می خواهم که نسبت به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان لنگرود که تمام مراحل کارشناسی آن طی شده است اقدام کند.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به واردات برنج تذکر داد و گفت: همیشه تذکر خود درباره واردات برنج را تکرار می کنیم اما واردکنندگان همچنان کار خود را می کنند.



وی با بیان اینکه نمی دانیم واقعا داستان واردات برنج را چطور باید حل کرد گفت: از صدا و سیما تعجب می کنم که علی رغم تمام برنامه های اقتصادی که در راستای حل مشکلات اقتصادی دارد چطور نسبت به پوشش برنامه تبلیغاتی برنج های وارداتی اقدام می کند.



این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه خطاب به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: این همه پول صرف همایش و هزاران کار دیگر می شود اما چرا مطالبات صیادان شهرستان های لنگرود، چمخاله و دریاکنار که 7 میلیارد تومان است پرداخت نمی شود.



این نماینده مردم در مجلس در ادامه از مدیرعامل آبفای کشور خواست تا نسبت به انتقال آب از کومله به لنگرود که دستور آن از سوی وزیر نیرو صادر شده است اقدام کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان