به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، ظهر امروز در لنگرود عزاداران حسینی در گرامیداشت آخرین نماز امام حسین (ع) صف های طولانی را ایجاد کردند و نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند. نماز ظهر عاشورا به امامت حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی امام جمعه لنگرود و با حضور باشکوه و پرشور عزاداران حسینی و عاشقان سالار شهیدان در میدان انقلاب اسلامی شهر لنگرود برگزار شد.

حضور پرشور نوجوانان و جوانان تبریزی در سوگواری شهادت یاران باوفای سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین اقامه نماز ظهر عاشورا جلوه باشکوهی به آیین های سنتی و ویژه دهه اول محرم و روز عاشورا داده است.

لنگرود هم همچون دیگر نقاط کشورمان در روز عاشورای حسینی غرق در عزا و ماتم است و دسته جات و هیات های حسینی در هر کوچه و برزنی به یاد شهدای کربلا و مظلومیت امام حسین(ع) عزدارای می کنند.

در شهر کومله نیز عزاداران حسینی با رعایت پروتکل های توصیه شده از سوی ستاد ملی کرونا و به امامت حجت الاسلام علیرضا محیطی امام جمعه کومله نماز ظهر را به یاد آخرین نماز امام حسین (ع) در روز عاشورا در صحن آستانه متبرکه سید حسن این شهر اقامه کردند.

تعدادی از جوانان حسینی هیئت منتظران ظهور لنگرود در ظهر عاشورا در ساحل چمخاله به عزاداری پرداخته و نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند.

مردم اطاقور نیز به امامت حجت الاسلام امین نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند.

انتهای پیام/


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان