به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محیطی امروز در آئین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کومله با تأکید بر رعایت تقوای الهی و بار اشاره به روز سینما و روز شعر و ادب اظهار کرد: یکی از ابزار مؤثر در فرهنگ و هنر، شعر و ادب فارسی است که نقش آن در طول تاریخ مشخص و جاوید است.

وی با بیان اینکه شعر می تواند در خدمت شیطان و یا در خدمت دین و اسلام قرار بگیرد، گفت: بیش از یک قرن از حضور سینما در ایران می گذرد که سینمای در قبل از انقلاب در اختیار و ابزار استکبار بود ولی بعد از انقلاب درحالی که همه فکر می کردند سینما تعطیل شود ولی شاهد رونق بیشتر و بهتر سینما و ساختن فیلم های آئینی و تاریخی هستیم.

امام جمعه کومله با بیان اینکه شعر و سینما دو عنصر اثرگذار در جامعه جهانی است، تصریح کرد: دشمن با تمام ابزار و جنگ ترکیبی برای مبارزه با مردم ایران به میدان آمده و از هنر و سینما نیز برای مقابله با ملت ایران استفاده می کند.

محیطی با بیان اینکه شاعران و سینماگران در وسط میدان جنگ هستند، افزود: کار در عرصه سینما و هنر در جامعه امروز، یک عملیات جنگی است و اعضای ستاد یادواره شهدای کومله با توجه به عدم برگزاری تجمعات نشان دادند که می توان هنر را در معیت خدا و انقلاب قرارداد.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان