"سردار امیرعلی حاجی زاده" فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: سردار بزرگ ما سردار سلیمانی با ۷۰ نفر جلوی تروریست های داعش در اربیل را گرفتند.

به گزارش لنگرنیوز ، «دریادار علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و «سردار امیرعلی حاجی زاده» فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در گفتگوی ویژه خبری از حماسه هشت سال دفاع مقدس گفتند.

[video width="600" height="480" flv="https://langarnews.ir//uploads/2014/09/70.flv"][/video]
*آمریکا و هم پیمانانش در موضع انفعالی قرار دارند

باشگاه خبرنگاران نوشت : سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه گفتگوی ویژه خبری در تشریح نگاهی به رشادت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و در پاسخ به اول سوال مجری که چرا باید هفته دفاع مقدس بعد از بیست و اندی سال گرامی داشته شود اظهارداشت: هفته دفاع مقدس نه تنها بعد از ۲۷ سال گرامی داشته می شود بلکه مطمئنا سال های بسیار بسیار طولانی و ان شالله تا وقتی که انقلاب اسلامی به صاحب اصلی اش حضرت صاحب الزمان (عج) تحویل داده شود، تا آن موقع حتما آن چیزی که در هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسید بسیار بسیار اساسی تر از امسال گرامی شمرده می شود.

وی تصریح کرد: چرا که در آن هشت سال قابلیت هایی که خداوند در بندگانش گذاشته بود که این قابلیت های خدادادی را بروز بدهند و بروز پیدا کرد و این در حالی است که در طول تاریخ کم پیدا شد که این قابلیت های خدادادی بروز پیدا کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: حتی وقتی که برخی از ائمه معصومین نیاز داشتند که بندگان خدا به پیروی از آن ها به صحنه های نبرد بیایند مانند صحنه کربلا امام (ع) خود را تنها گذاشتند ولی این افتخار برای ملت ما باقی است که پیرو سلاله امام حسین (ع)، حضرت امام خمینی (ره) به میدان آمدند و آن حماسه های بسیار عظیم را آفریدند، حماسه هایی که سرمایه ای شد به برکت امام و خون شهدا برای انقلاب اسلامی تا سال های بسیار بسیار طولانی دشمنان حتی توهم چپ نگاه کردن به انقلاب اسلامی را نداشتند.

سردار علی فدوی افزود: دشمنانی که به حسب ظاهر، دنیایی و مادی دشمنی بزرگ تر از آن متصور نیست باعث شد که آمریکا و هم پیمانانش الان جرات چپ نگاه کردن و جرات تهدید کردن انقلاب اسلامی را ندارند و در موضعی قرار دارند که به آن موضع انفعالی می گوییم.

وی ادامه داد: این در صحنه های مختلفی که بین ما و آمریکا طی سال های طولانی، عملا از اواخر سال ۶۵ تا الان قطع نشده و همواره برقرار بوده و این آمریکایی ها بودند که هر روز در موضع انفعال قرار گرفتند که رزمندگان اسلام در موضع ابتکار عمل.

سردار فدوی با بیان اینکه اگر بینندگان ما اهل تحقیق و سرچ کردن در اینترنت باشند وضعیت آمریکایی ها را کاملا در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریا می بینند گفت: این به برکت آن عظمتی است که آفریده شده، وقتی انسان های بسیار بسیار زیادی نه تعداد قلیل و کم پشت حضرت امام آمدند و ندای امام را لبیک گفتند و آن چیزی را که از یک انسان مسلمان انقلابی انتظار است در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند و طبیعی است که خداوند فرموده که اگر من اقدامی که از شما خواسته ام انجام دهیم بقیه آن مربوط به خود من است، تخلفی در وعده خدا نیست و این محقق شده است.

وی اظهارداشت: اگر به وضعیتی که در دنیا وجود دارد و آشوب و ناامنی که برقرار است نگاه کنید می بینید که منطقه امنی که در ابتدای آن علی رغم همه دشمنانی دشمنان ما دارند عدم امنیت به چشم می خورد به برکت هشت سال دفاع مقدس است که حتما باید گرامی داشته شود و ان شالله ما این توفیق را داشته باشیم که بتوانیم ذره ای از آن چیزی که در این هشت سال اتفاق افتاد را گرامی بداریم.

*بیش از ۳۰ کشور صدام را در جنگ تحمیلی علیه ایران حمایت کردند

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه برنامه گفتگوی ویژه خبری که به صورت زنده از شبکه دوم سیما پخش می شد در پاسخ به این پرسش که چرا بعد از گذشت حدود سه دهه رشادت ها و جانفشانی ها و پیروی کردن از حضرت امام خمینی (ره) از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی شود گفت: مستحضرید که حدود بیست ماه از پیروزی انقلاب نگذشته بود که جنگ بر ملت ایران تحمیل شد یعنی هنوز پایه های این انقلاب کامل نشده و هنوز انقلاب نهالی بیش نبود و با آن شرایطی که ما در ارتش داشتیم و سران آن متواری شده بود که سپاهی که هنوز به این وضعیتی که امروز است شکل نگرفته بود، ملت ما آماده جنگی که به ما تحمیل شد را نداشتند.

وی با بیان اینکه عملا یک ائتلاف نانوشته ای علیه ما شکل گرفته بود ادامه داد: بیش از ۳۰ کشور از صدام(دیکتاتور سابق) حمایت کردند تنها موضوعی که غرب و شرق، شوروی و آمریکا روی آن توافق داشتند همانند مثال شهید بزرگوار مطهری هر دو مثل دو تیغه یک سکه عمل کردند و آمریکا و کشورهای عربی همه حمایت صدام آمده بودند و چنین جنگی را علیه ما به راه انداختند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به هدف دشمنان از به راه اندازی چنین جنگی اظهارداشت: مقابله با انقلاب اسلامی و جدا کردن بخش هایی از کشور هدف دشمن بود ولی با پایمردی، استقامت و پایداری این ملت و حس انسجام مردم مسلمان و پیروی از رهبری هایشان باعث شد که برای اولین بار این معادله به هم بخورد و ما در تاریخ سراغ نداریم که عده قلیلی با آن شرایط تحریم و مشکلات و حمایت یک طرفه از طرف مقابل بتوانند پیروز شوند، طبیعتا این قطعه گوهربار تاریخ ما فقط مربوط به یک مقطع نیست و در تاریخ کشور ما همواره خواهد درخشید و امروز برای ما عزت به وجود آورد و این عزت و امنیت مخصوص دیروز نبوده، امروز وجود دارد و در آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: اینکه ما می بینیم بعد از آن دوره امنیت خوبی را در کشور داریم و دشمنان ما دیگر نتوانستند ما را محاصره و علیه ما جنگی را به راه بیندازند، شاید آن دوره اگر ملت ما خوب عمل نمی کرد ما باید بار ها و بار ها شاهد جنگ های بزرگتری بودیم و آن حرکت مقتدرانه ملت شریف و مسلمان ایران و پیروی از ملت فقیه این کشور را بیمه کرد و این شرایط همچنان ادامه دارد و این روز ها یادآور آن استقامت و دلاوری هاست و ما به هر بهانه ای که شده باید این خاطرات را تکرار و به یاد بیاوریم که نقطه قوت ما کجا بوده و آن را تقویت کنیم.

*در جنگ تحمیلی شرق و غرب به مثابه دو لبه قیچی عمل کردند

سردار فدوی در ادامه در خصوص مثال سردار حاجی زاده مبنی بر اینکه در زمان جنگ تحمیلی شرق و غرب به مثابه دو لبه قیچی عمل می کردند به نقش نیروی دریایی سپاه پاسداران در مقابله با دو لبه تیز قیچی اشاره کرد و اظهار داشت: دقیقا روز ۳۱ شهریور سال ۶۴ حکم حضرت امام (ره) برای تشکیل نیروی سپاه زمینی، دریایی و هوایی صادر شد ما در آن زمان قرارگاه نوح (ع) را که بعد قرارگاه مقدم نیروی دریایی سپاه شد به صورت شبانه روزی مشغول آماده کردن منطقه عملیاتی والفجر ۸ در ابعاد شناسایی و اطلاعات عملیاتی و در ابعاد مهندسی داشتیم و در این زمان حکم حضرت امام خمینی(ره) صادر شد و ما همچنان روند والفجر۸ را ادامه دادیم و بعد از والفجر ۸، کربلای ۳، ۴ و ۵ را زمستان سال ۶۵ داشتیم.

وی ادامه داد: زمستان سال ۶۵ به دنبال عملیات والفجر۸ و کربلای ۵ تحلیلگران دنیا از آن تحلیل کرده بودند که این جنگ غالب و مغلوب ندارد و این حالت مطلوب کشورهای دیگر خواست غربی ها بود و برای آن ها منافع در بر داشت و ضرر ادامه جنگ صرفا برای ما و روالی بود که انقلاب اسلامی درست کرده بود.

سردار فدوی افزود: عملیات های والفجر ۸ و کربلای ۵ این تهدید آن ها را برهم زد، دقیقا زمانی که آمریکایی ها تصمیم گرفتند که خط مستقیم وارد صحنه جنگ شوند، عملا آمریکایی ها از زمستان سال ۶۵ تعداد زیادی ناو را وارد خلیج فارس کردند برای اینکه دست عراقی ها را باز بگذارند و هر آنچه مربوط به ما در دریاهای و سواحل خلیج فارس است را مورد اصابت قرار دهند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: اداره کشور در آن زمان با پول نفت بود و همه واردات کشور از دریا صورت می گرفت و همه زیرساخت هایی که طی ده ها سال در منطقه توسط ایران شروع شده بود مورد اصابت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از یک سو طرف آمریکایی با ناو هایشان بیش از ۵۰۰ فروند آمریکا حضور پیدا کردند که ایران طبق روالی که در گذشته می توانست اقدامات متقابل انجام دهد توسط نیروهای دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی اقدامی نتوانست انجام دهد و تحلیل می کردند به لحاظ شناختی که از توانمندی ارتش در نیروی هوایی و دریایی دارند می توانند به این مقابله دست بزنند.

سردار فدوی تصریح کرد: در زمستان سال ۶۵ در اوج عملیات کربلای ۵ که ما در حداکثر فشار دادن گلوی صدام در جبهه های زمینی بودیم به لحاظ حضور آمریکایی ها از دو جا به ما فشار آمد یکی در دریا و دیگری در جنگ شهر ها، در این زمان موشک زدن ها و حمله هواپیماهای عراقی در شهر ها به اوج خود رسیده بود و فشار در دریا به صورتی شد که در مقاطعی صادرات نفت ما بیش از سه میلیون بشکه در روز بود به ۳۰۰ هزار بشکه در روز نیست، در حالی که قیمت جهانی نفت ۱۸ دلار بود قیمت نفت ایران ۶ دلار و اگر این ادامه پیدا می کرد می توانست بر ما تحمیل کنند.

وی تصریح کرد: در این زمان نیروی دریایی سپاه ابلاغ شد که به صحنه دریا برود و ما دقیقا وسط عملیات کربلای ۵ به عنوان یکی از سه قرارگاهی که در منطقه عملیاتی کربلای ۵ در حال عملیات بودیم به بوشهر رفتیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت: در اینجا جا دارد که از شهید شلمچه شهید خرازی یاد کنیم که ماموریت سپاه در روز شهادت شهید خرازی به نیروی دریایی سپاه داده شد و از فردای آن روز تدارکی بود در کمتر از ۱۸ روز بعد اولین عملیات مقابله به مثل را در عمق عملیات خلیج فارس انجام دادیم.

*اذعان یک مقام پنتاگون به ناتوانی ناوهایشان در برابر قایق های تندرو سپاه

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از مقام های پنتاگون گفته بود ناوهای اعزامی ما به خلیج فارس نه تنها قادر نیستند ماموریت های خود را انجام دهند بلکه حتی قادر نیستند از خود در برابر قایق های تندرو سپاه دفاع کنند.

سردار فدوی با طرح این سوال که چه چیز باعث شد این اتفاق بیفتد پاسخ داد: این عراقی ها نیستند که در خلیج فارس هستند بلکه این آمریکایی ها هستند که بعد ها کشورهایی مانند انگلیس به عنوان هم پیمانانشان به آن ها کمک می کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهارداشت: هیچ یک از رزمندگان نیروی دریایی سپاه از فرمانده تا آن رزمنده که نیروی شناور بود حتی یک بار به مغزش خطور نکرد که نمی شود به دریا بروید به ما گفته شد که به دریا بروید برای مقابله با آمریکایی ها نه برای مقابله با عراقی ها.

وی در ادامه اظهارداشت: این همان چیزی است که در قرآن به آن وعده داده شده که اگر تکلیفی که برعهده ماست آن را انجام دهیم خداوند شما را از بن بست بیرون می آورند و روزی از جایی می رسد که تصور نمی کردید و همین اتفاق در خلیج فارس افتاد و به جای اینکه آن ها از خلیج فارس استفاده کنند و جلوی ما را فشار دهند ما گلوی دنیا را فشار دادیم، همچنان که فرماندهان نظامی آمریکا و مسئولین پنتاگون از آن پیروزی ها به عنوان روزهای تلخ خود یاد می کنند.

سردار حاجی زاده در رابطه با ایفای نقش نیروهای هوافضا در دفاع مقدس گفت: سپاه و به نوعی نیروی هوایی آن موقع دو ماموریت عمده را برعهده داشت که یکی از وظایفمان دفاع از کشور و تشکیل سپاه بود که حین جنگ ما باید کار آموزشی و تامین تجهیزات دفاعی را انجام می دادیم طبیعتا این کار در زمان جنگ رزمندگان ما عهده دار این روش بودند.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران افزود: یکی از ماموریت های دیگر ما تولید و استفاده از موشک زمین به زمین بود که وظیفه مقابله به مثل و کاهش شرارت های صدام را برعهده داشت که شهید بزرگوار «تهرانی مقدم» ضمن پایه گذاری موشک های زمین به زمین از سال ۱۳۶۳ عهده دار این ماموریت بود.

وی ادامه داد: بخش دوم ماموریت ما در زمینه پدافند هوایی بود که کنار برادران ارتشی خود حفاظت از حریم هوایی کشور را برعهده داشتیم از همین رو توانستیم تعداد زیادی از هواپیماهای دشمن را مورد اصابت قرار دهیم که نقطه اوج آن منهدم کردن هواپیمای میگ ۲۵ عراق در اصفهان بود که بعد از آن تحرکات این پرواز ها هم به امنیت نسبی در این زمینه برقرار شد.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: ما در زمان جنگ تعداد کمی پرنده در اختیار داشتیم اما خلبانان ما و برادران سپاهی که آشنا به صنعت هوایی بودند با حمایت هوایی ارتش به آن ها کمک می کردیم تا با حمایت هوایی لشکر ها و تیپ ها بتوانند راحت تر ماموریت های خود را انجام دهند.

*عملکرد سپاه پاسداران گویای اقتدار ایران در زمینه دفاعی است

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی در رابطه با عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر تجاوز احتمالی دشمن گفت: عملکرد ما گویای اقتدار ما در زمینه دفاعی است که با توجه به ناامنی های منطقه هم چون افغانستان، پاکستان و عراق ایران با این مرزهای گسترده هم چون جزیره امنی در منطقه است و اگر اقدامات موثر نظامی و دفاعی ما نبود کشور ما هم ناامن می شد.

*آمریکا می داند در ورود به جنگ مستقیم با ایران ناموفق است

وی ادامه داد: آمریکا می داند که در ورود به جنگ مستقیم با ایران ناموفق است و آن ها با ورود به جنگ نرم و اعمال فشارهای اقتصادی می خواهند کشور ما ضربه وارد کنند و داخل کشور ما را ناامن جلوه بدهند اما با وجود یکپارچه ملت مسلمان ما و با پیروی و اطاعت محض از ولایت فقیه مملکت ما در برابر تمامی هجمه ها ایمن است.

سردار فدوی در رابطه با سوال قبلی اظهار داشت: ماهیت دشمنی دشمنان با ما همچون ماهیت حق و باطل است و هیچ گاه حق و باطل در کنار هم قرار نمی گیرند و اگر باطل به پرچمداری آمریکایی ها سال های طولانی از مقابل حق که جمهوری اسلامی ایران برعهده داشته بتواند تا فردا آثاری از انقلاب اسلامیمان باقی نگذارد به پس فردا موکول نخواهد شد و با گذشت ۲۷ سال از پایان جنگ و لحاظ ماهیت باطل هیچ وقت نمی تواند حق را تحمل کند و بعد از گذشت سال های متمادی این احتمال کمتر هم شده و دشمنان ما جرات ندارند که علیه ما اقداماتی را حتی تصور کنند که بخواهند انجام دهند که دلیل آن توانمندی که جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی اظهار داشت: اگر دشمنان ما مطمئن بودند که می توانند حق را از بین ببرند قطعا دریغ نمی کردند اما ایران با داشتن توان بازدارندگی خود توانایی مقابله با باطل دارد که اصل توان بازدارندگی ما با اقدام دشمنان است که آن ها اذعان کرده اند که توان جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه بالایی است و دشمن می داند که قطعیت با ماست و ضرر هر اقدامی علیه ما از نفعش بیشتر است.

*توانمندی نظامی ایران با همه دنیا متفاوت است

سردار فدوی ادامه داد: توانمندی به وجود آمده در جمهوری اسلامی ایران با همه دنیا متفاوت است زیرا هزینه نظامی آمریکا که به عنوان دشمن ما مطرح می شود ۸۰۰ میلیارد دلار است که قابل مقایسه با هزینه های نظامی ما نیست و فرماندهان آمریکایی اذعان کرده اند آن ها باید به ازای توانی که در جمهوری اسلامی ایران پیش آمده باید استراتژی دریایی خود را تغییر بدهند و اکنون ما می دانیم که نیروی نظامی آمریکا یک نیروی دریا پایه است.

وی ادامه داد: آمریکایی ها ۱۳ میلیارد دلار هزینه ساخت ناو هواپیما بر خود می کنند و به خلیج فارس می دادند که سپاه توانایی منهدم کردن آن را دارد و می داند که توانمندی ما منطبق با توان انسانی است و توان انسان های انقلابی ما است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: کشورهای هم تراز ما در مخیله شان تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران نمی گنجد و اکنون هیچ کشوری مدعی تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران نیست و امروزه آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران در موضع انفعال است و موضعش اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران نیست وهیچ گونه تهدید عملی علیه ما نخواهد داشت.

*دانسته های آمریکا و غرب نسبت به توان نظامی ایران بسیار کم است

وی ادامه داد: آن ها نسبت دانسته هایشان از ندانسته هایشان کمتر است و زمانی از توانمندی های ما آگاه می شوند که دیگر برایشان دیر است و زمانی برای تصمیم گیری درست نخواهند داشت.

سردار حاجی زاده در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه ریشه رفتار دوگانه آمریکا در چیست گفت: آمریکا و متحدانش به دنبال این هستند تا گذشته نه چندان دور خود را پاک کنند به گونه ای که آن ها تا مدتی پیش اعتراف می کردند که داعش را مورد حمایت و آموزش خود قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه قرار آمریکا و هم پیمانانش در این بود که داعش از سوریه حرکت کند و شمال عراق را بگیرد گفت: آن ها درصدد بودند تا به بغداد برسند و در نهایت حکومت مرکزی را تسخیر کنند.

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش می خواستند حاکم منطقه و عراق شوند ادامه داد: خوشبختانه سناریو آن ها به مرحله اجرا نرسید و پشت مرزهای عراق و سامرا ماندند.

وی با اشاره به اینکه ایران نیروهای مردمی عراق را ساماندهی کردند افزود: فتوای آیت الله سیستانی و پایمردی دولتمردان عراق باعث شد تا سناریوی آن ها شکست بخورد.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: کسانی که به داعش پول می دادند و آن ها را مورد حمایت های نظامی، مالی و تسلیحاتی قرار می دادند اکنون می خواهند حافظه دنیا را پاک کنند در صورتی که این حرکات نیاز نیست و مردم آگاه شده اند.

*سردار سلیمانی با ۷۰ نفر جلوی تروریست های داعش در اربیل را گرفتند

وی با بیان اینکه مردم و ارتش عراق کاملا قادر هستند با نیروهای داعش مقابله کنند اظهار داشت: آن ها اگر کمکی نیاز دارند ایران می تواند به آن ها یاری برساند زیرا اگر کمک ایران نبود داعش کردستان عراق را تصرف می کرد و در همین راستا باید بگویم که سردار سلیمانی با ۷۰ نفر جلوی تروریست های داعش در اربیل را گرفتند.

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه فرماندهان ما به ملت و نیروهای مردمی عراق کمک کردند ادامه داد: آمریکا به جای اینکه داعش را بمباران کند اقدام به بمباران نیروهای عراقی می کند.

وی با بیان اینکه اقدامات آمریکا بازی و نمایش نامه است گفت: اگر قرار باشد ارتش کلاسیک وارد عمل شود ۵ و ۶ تیپ کل قاعده را فتح می کند.

سردار حاجی زاده افزود: مناطق شمالی عراق درگیر بحران است این در حالی است که هواپیماهای آمریکایی در جنوب عراق پرواز می کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه مبدا پروازی پهپادی که وارد نطنز شده بود کجاست گفت: هواپیمای بدون سرنشین به دنبال اقدامات جاسوسی بود به طوری که این هواپیما ماموریت رژیم صهیونیستی را برعهده داشت.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه برای مسئولین ایرانی بیش از ۹۵ درصد محرز بود که این پهپاد از کدام کشور وارد ایران شده است اظهار داشت: با اقدامات کار شناسی مشخص شد که این هواپیما از کدام کشور وارد ایران شده است به گونه ای که در حوزه سیاسی از سوی دولتمردان فعالیت های خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به موفقیت های بزرگ ایران افزود: هوشیاری رزمندگان و نیروهای پاسدار و ارتش بود که توانستند این هواپیمای بدون سرنشین را مورد شناسایی قرار دهند.

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه این هواپیمای بدون سرنشین چندان بزرگ نبود گفت: رادارهای کشورمان به راحتی توانستند این هواپیما را کشف کنند به طوری که کشف آن توسط دانشمندان ایرانی صورت گرفت.

سردار فدوی در پایان برنامه با اشاره به مقاومت های رزمندگان حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی فلسطین گفت: حزب الله لبنان رزمندگان مقاومت اسلامی توانستند در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه این رزمندگان با تفکر ولایت فقیه و نفس قدسی امام خمینی (ره) کاملا آشنا هستند تصریح کرد: خوشبختانه رزمندگان اسلام توانستند فتنه های دشمنان را برملا کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش متفق شدند تا حکومت بشار اسد را ساقط کنند افزود: دشمنان اسلام به مسائل به صورت مادی توجه می کنند.

سردار فدوی با بیان اینکه پشتیبانی ما قابل مقایسه با پشتیبانی آمریکا و متحدانش نیست ادامه داد: نفس رزمندگان مقاومت حزب الله به نفس رزمندگان اسلام و کسانی که هشت سال دفاع مقدس را آفریدند وابسته است.

وی با بیان اینکه نفس رزمندگان اسلام به نفس شهیدان زنده مثل سردار سلیمانی وابسته است خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام در هر کجا که رویارویی در کار باشد قادر به درک اوضاع خواهند بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه اوباما رسما اعلام کرده بود که آمریکا دیگر وارد جنگ زمینی نخواهد شد گفت: این عزت برای اسلام و انقلاب اسلامی به وجود آمده تا مستکبرین دنیا در برابر این عزت خاشع شوند به گونه ای که کسی نمی تواند با ما مقابله کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان