به گزارش لنگرخبر، چندی پیش جاوید مهدی زاده رئیس فعلی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان لنگرود که مسوول هیئت ورزش های همگانی این شهرستان بود از سمت خود استعفا و با پیشنهاد رئیس اداره ورزش لنگرود، شخص دیگری به عنوان سرپرست این هیئت ورزشی انتخاب شد.



مهدی زاده حدود پنج سال، رئیس هیئت ورزش های همگانی لنگرود بود که شاید بتوان گفت از مسؤولیت دوم خود استعفا و کناره گیری کرده است.



هیئت ورزش های همگانی یکی از هیئت هایی است که ورزشکاران زیادی را در قالب حدود ۲۵ کمیته و رشته ورزشی در خود جای داده و به دلیل تخصصی نبودن این رشته، می توان برنامه های ورزشی در چارچوب مشخص شده را با جمعیت قابل توجهی از مردم در رده های سنی مختلف انجام داد.



سالانه مبالغ قابل توجهی نیز به این هیئت ورزشی تزریق می شود تا در قالب رشته های مختلف هزینه و آن رشته برای ورزشکاران اجرایی شود.



پاسخگویی از وظایف افرادی است که در قالب های مختلف مسؤولیتی را بر عهده و بیت المال در اختیار آنان است که نسبت به آن باید به افکار عمومی پاسخ دهند.



چندی پیش درباره استعفا مهدی زاده خبری در این رسانه منتشرشده بود که تعدادی از مخاطبین با ارسال پیام به تحریریه و از طریق نظرات در سایت، خواهان اعلام برنامه های اجراشده مهدی زاده در زمان تصدی گری وی بر هیئت ورزش های همگانی شدند.



طبق وظیفه ذاتی رسانه، لنگرخبر نیز نیاز و خواسته شهروندان را سؤال کرده و آماده دریافت پاسخ از رئیس وقت هیئت ورزش های همگانی درباره برنامه های اجراشده در طول مدت فعالیت خود و هزینه های واریزشده از استان به این هیئت ورزشی و چگونگی هزینه کرد و یا احیاناً تخصیص مبالغ به دیگر هیئت های ورزشی است.



با توجه به اینکه این رشته ورزشی دارای حدود ۲۵ کمیته مختلف ورزشی است، شاید برای فعالین در این هیئت بزرگ ورزشی و مردم لنگرود جالب باشد که در طول این چند سال میزان هزینه کردها و برنامه های اجراشده چگونه بوده است.



مهدی زاده پیش ازاین، مسؤولیت یکی دیگر از هیئت های ورزشی شهرستان لنگرود را نیز بر عهده داشت و با احتساب فعالیت به عنوان رئیس هیئت ورزش های همگانی به مدت پنج سال و رئیس اداره کار با بیش از یک دهه، حدود ۲۰ سال است که در مسؤولیت های مختلف و بدون گزارش کاری به مخاطبان و جراید تکیه زده است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان