به گزارش لنگرخبر، رحیم حیدری گلرودباری امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه از همه کسانی که در برهه های مختلف در زمان گذشته در این شهرستان تلاش کردند تشکر می کنم، اظهار کرد: فرماندار در همه موضوعات مختلف یک شهرستان نقش مستقیم دارد و باید پاسخگو باشد و وظیفه سنگینی است که بر دوش بنده گذاشته شد و از همه مردم نیز دست یاری دراز می کنم.



وی پیش بینی و پیشگیری از حادثه های احتمالی یکی از اولویت های بنده است و در شهرستان های دیگر که خدمت کردم این مسائل به خوبی انجام شد، گفت: کشور در زمینه اقتصادی به دلایل مختلف با مشکل مواجه است و اگر پیش گیری صورت نگیرد و دچار مشکلی شویم برای بازسازی آن با کمبود یا نبود اعتبار مواجه می شویم.



فرماندار لنگرود با بیان اینکه باید زمینه های لازم را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کنیم، افزود: مدیران باید فرایندهای اضافی در ادارات را کم و حذف کنند تا مشکلات مردم کاسته و امورات آنان به خوبی و سرعت انجام شود و حسن خلق را حتماً موردتوجه قرار دهند.



حیدری با بیان اینکه تقویت سرمایه اجتماعی از دیگر اولویت های مدنظر در شهرستان است، تصریح کرد: مسیر تحقق و استفاده از ظرفیت های اجتماعی گفت وگو است که باعث تقویت همگرایی بین خانواده، مردم و مسؤولین و اعتماد متقابل بین مردم و مسؤولین می شود که قطعاً ناهنجاری های زیادی را نیز جلوگیری می شود.



وی با بیان اینکه داشتن فکر سیاسی اشکالی ندارد ولی دخالت آن در امور اداری موجب ضرر است، گفت: همه باید کمک کنیم تا روسای ادارات موفق باشند و هیچ کسی حق ندارد سلایق سیاسی خود در امورات اداری دخیل کند و قطعاً با این گونه رفتارها برخورد خواهد شد.



فرماندار لنگرود با اشاره به نخستین مصوبه حضور خود به عنوان فرماندار این شهرستان بیان کرد: روسای ادارات تا روز سه شنبه هفته آتی گزارش عملکرد سال های گذشته خود را به همراه عملکرد شش ماه نخست سال جاری و برنامه های شش ماهه دوم سال 1399 را به معاونت برنامه ریزی فرمانداری ارسال کنند تا مبنایی برای جلسه شورای اداری بررسی و برنامه ریزی دقیقی شود.





فرماندار سابق لنگرود نیز با بیان اینکه خوشحالم که توفیق داشتم مدتی در شهرستان لنگرود به مردم این شهر خدمت کنم، اظهار کرد: در حدود یک سال گذشته با همکاری همه مسؤولین و مردم در راستای ارتقای سطح شاخص های برخورداری و پیگیری استمرار و تکمیل پروژه ها گام هایی برداشته شد.



سیروس شفقی با بیان اینکه هیچ چیزی برای نظام مهمتر از اعتماد مردم به نظام نیست، افزود: از همه کسانی که در ایام برف، کرونا و دیگر مشکلات پای کار بودند تشکر می کنم و امیدوارم مورد رضایت همه مردم نیز بوده باشد.







به گزارش لنگرخبر، در پایان این مراسم سیروس شفقی تودیع و رحیم حیدری گلرودباری به عنوان فرماندار شهرستان لنگرود معارفه شد.

همچین با حکم دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان، سیروس شفقی به عنوان مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل ونقل و ترافیک استانداری گیلان منصوب شد.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان