به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی امروز در آئین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه لنگرود با بیان اینکه دشمن همواره سعی می کند تا از طریق رسانه مسائل دارای اولویت کم را در رأس امور قرار دهد، اظهار کرد: با این کار هم حواس مردم و هم حواس مسؤولین به مسائل اصلی جامعه پرت شده و حواس ها به مسائل جزئی و دارای اهمیت کم متوجه می شود.

وی با بیان اینکه دشمن علیه ایران جنگ ترکیبی راه انداخته و شبانه روز برای اهداف خود تلاش می کند، گفت: اگر مطلع بودیم که سربازان گمنام چقدر برای خنثی کردن توطئه های دشمن فعالیت می کند همه متعجب می شوند و این کاره ای سخت از پس جوانان این کشور برمی آید.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه دشمن در هر مرحله پرونده های مربوط به هسته ای، مسائل حقوق بشر و غیره را درباره ایران مطرح و موضوع جدیدی را برای پرت کردن حواس ها مطرح می کند، افزود: این موضوعات باید در مرتبه و جایگاه خود بررسی شوند ولی مسئله اصلی و مهم امروز کشور مسئله اقتصادی ایران است که رهبری سال را به عنوان جهش تولید نامیدند و این اولین برنامه کشور باید باشد.

نقوی با تأکید بر اینکه حل مسائل و مشکلات کشور را نباید به تصمیم بیگانگان در خارج از کشور گره بزنیم، تصریح کرد: برخی رسانه ها و روزنامه ها تیتر اصلی خود را معطوف انتخابات آمریکا کرده اند که این جای تأسف است، انتخابات آمریکا و هرکسی که قرار است سرکار بیاید هیچ تفاوتی برای ایران ندارد و مسؤولین باید وظیفه خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه باید از تولیدات داخلی و کارآفرینان خود حمایت کنیم، گفت: در بسیاری از روستاها محصولات دامی و غیره تولید می شود ولی بعضاً همین محصولاتی که توسط کشاورزان داخلی تولید می شود از طریق دادن ارز به برخی تجار، محصولات خارجی به داخل ایران وارد می شود.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه متأسفانه هزینه تولید محصول کشاورزی و دامی را برای خودمان بالاتر می بریم، افزود: کشاورزان به دلیل هزینه های بالا، رغبتی برای برداشت دوم محصولات خود ندارد و اگر به این موضوع به خوبی توجه شود علاوه بر تولید محصولات داخلی، موجب ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی نیز می شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان