به گزارش لنگرخبر، اسفندیار ضیایی در دیدار با فرماندار لنگرود در این شهرستان با اشاره به همدلی و هم گرایی حاکم بر شهرستان، افزود: بازگشایی مرکز فرهنگی هنری آستانه اشرفیه و رونق بخشی به کانون سیاهکل، گویای بخشی از تعامل سازنده کانون با فرماندار کنونی لنگرود محسوب می شود.



وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد مطلوب کانون پرورش فکری گیلان و شهرستان لنگرود در سال های گذشته، افزود: فعالیت های کتابخانه سیار روستایی این مرکز فرهنگی هنری قابل توجه بوده است.



مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: افزایش گستره فعالیت ها و ارائه خدمات فرهنگی به تمامی مخاطبان، از جمله اهدافی است که از سوی دست اندرکاران این مجموعه دنبال می شود.



وی با اشاره به فعالیت مرکز نجوم کانون پرورش فکری شهرستان لنگرود و چشم انداز برنامه های این نهاد در راه اندازی مرکز تخصصی علوم و فنون در این شهرستان، ادامه داد: همراهی مسئولان تکیه گاهی مطمئن برای رسیدن به این اهداف است.



ضیایی به فعالیت های کانون در روزهای همه گیری ویروس کرونا نیز اشاره و تصریح کرد: پاسداشت سلامت فکری و روحی آینده سازان ایران اسلامی، از اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در خدمات رسانی با بهره گیری از فرصت های فضای مجازی و فعالیت های حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.



وی افزایش انجمن های مجازی کانون گیلان، برپایی کارگاه های تخصصی برخط، برگزاری مهرواره ها و انتشار فراخوان های مجازی را از دیگر برنامه های کانون در دوران همه گیری ویروس کرونا عنوان کرد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان