به گزارش لنگرخبر، رحیم حیدری در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان از این نهاد به عنوان مجموعه ای ارزشمند و تأثیرگذار نام برد، اظهار کرد: حمایت از فعالیت های کانون پرورش فکری تضمینی برای ساختن آینده بهتر برای کشور است.



وی در ادامه با اشاره به اینکه تعالیم انسان ساز دین مبین اسلام و دیدگاه های متخصصان در تربیت کودکان و نوجوانان باید مد نظر قرار گیرد، افزود: اثربخشی آموزش های دوران کودکی در شکل گیری شخصیت و تفکر اصلی یک انسان بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و آینده آن را می سازد.



فرماندار لنگرود با بیان اینکه فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقطه آغاز رشد فکری و توسعه یافتگی ایران اسلامی است، گفت: رسالت تمامی مسئولان همراهی با این مجموعه است که با ایده های خلاقانه به کشف استعدادها و هدایت نسل کودک و نوجوان کمک می کند.



وی با اشاره به فعالیت های حضوری و مجازی کانون در دوران همه گیری ویروس کرونا، بیان کرد: نقش سازنده این مجموعه در مدیریت بحران در میان نسل جوان بسیار مهم و تأثیرگذار است.



حیدری افزود: استفاده بهینه کانون پرورش فکری از زیرساخت ها و بهره گیری از توان مندی نیروی انسانی، نقش مهمی در روزهای کرونایی داشته و در دوران پسا کرونا نیز باید شاهد استمرار فعالیت های حضوری و مجازی باشیم.



وی با اشاره به جایگاه و نقش غیرقابل انکار کانون پرورش فکری در مقابله با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی، از راه اندازی مرکز تخصصی علوم کودک و نوجوان حمایت کرد.



گفتنی است در این نشست مسئولان لنگرود ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و بهسازی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان لنگرود تخصیص دادند.



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان