به گزارش لنگرخبر، مرد جنایتکار که به خاطر بدهی ۳۰۰ میلیونی به باجناقش در اقدامی هولناک وی، همسر و پسر خردسالش را مسموم کرده و به قتل رسانده بود، با حضور بازپرس دادسرای جنایی و مأموران اداره آگاهی البرز صحنه جنایت را بازسازی کرد.
رسیدگی به این پرونده از اواسط مهرماه سال جاری آغاز شد و مرد جوانی با مراجعه به اداره پلیس عنوان کرد که برادرم حسن و همسر و فرزندش از ۶ مهر ناپدید شده اند.


به دنبال اظهارات این مرد مأموران کار تجسس را آغاز کردند و مشخص شد که حسن مدت هاست که با باجناقش نادر اختلاف مالی داشته، از این رو نادر بازداشت شد، اما با طرح قصه ای ساختگی عنوان کرد: حسن و همسرش بچه دار نمی شدند و پسری را از پرورشگاه گرفته و او را بزرگ کردند تا اینکه چند روز قبل پدر و مادر واقعی کودک پیدا شدند و می خواستند پسرشان را پس بگیرند.


به همین خاطر باجناقم و همسرش تصمیم گرفتند به زرند فرار کنند تا بهزیستی بچه را از آن ها نگیرد. من آن ها را به زرند بردم و دیگر از آن ها خبری ندارم.


پس از طرح ادعا تیمی از مأموران به شهرستان زرند رفتند و معلوم شد که چنین ادعایی صحت ندارد. به همین خاطر نادر دوباره مورد بازجویی قرار گرفت و در نهایت وقتی متوجه شد که پلیس متوجه ساختگی بودن ادعایش شده، به قتل این خانواده ۳ نفره اعتراف کرد و گفت:


حسن ۳۰۰ میلیون تومان از من طلب داشت و من نمی توانستم پولش را برگردانم به همین خاطر نقشه قتل او را طراحی کردم و در ابتدا به بهانه سفر به شمال آن ها را سوار خودروام کردم و بین راه به آن ها آبمیوه مسموم دادم و پس از آن که بیهوش شدند آن ها را خفه و اجسادشان را در ویلای دوستم در لنگرود دفن کردم.


سرهنگ نادر بیگی گفت: پس از اعترافات متهم مأموران نیمه شب سه شنبه با متهم به محل دفن اجساد رفتند و صحنه جنایت بازسازی شد.

محمد عنبری بازپرس شعبه یک دادسرای جنایی البرز در تشریح این خبر گفت: متهم در اظهاراتش مدعی بود که به دنبال بدهی ای که به باجناقش داشت تحت فشار همسرش قرار داشت تا اینکه این فکر به ذهنش رسیده است.


دادستان مرکز استان گیلان در تشریح این خبر گفت: با ارجاع یک پرونده قتل از دادسرای عمومی و انقلاب کرج، رسیدگی قضایی به آن در دستور کار قرار گرفت که طی آن قاتل ۵۲ ساله ملایری که در کرج ساکن بوده است اعتراف می کند پس از قتل ۳ تن از اعضای یک خانواده، اجساد آنان را در ویلای دوستش در شهرستان لنگرود دفن کرده است.


وی در ادامه افزود: با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای لنگرود در صحنه جرم و انتقال اجساد به پزشکی قانونی دستورات قضایی لازم صادر شده و تحقیقات تکمیلی در دستور کار قرار گرفت.


دادستان مرکز استان گیلان در پایان گفت: قاتل با مقتولین نسبت خانوادگی داشته و پس از بیهوش کردن آنان توسط آبمیوه مسموم در قزوین و انتقال آنان به شهرستان لنگرود، دست به این جنایت و قتل خواهر همسرش، باجناق و فرزند ده ساله شان زده است.


انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان