مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برپایی غرفه بسیج رسانه در نمایشگاه دفاع مقدس رشت، گفت: معرفی بازی های ایرانی دفاع مقدس و پخش مستندهای بصیرتی و سبک زندگی اسلامی از جمله فعالیت های این غرفه است.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه گیلان، روح الله جهاندیده، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه گرامیداشت هشت سال دلاوری رزمندگان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی از 31 شهریور به مدت یک هفته در رشت برگزار شده است.

وی از برپایی غرفه سازمان بسیج رسانه در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این غرفه از بخش های مختلفی تشکیل شده است.

جهاندیده به پخش فیلم مستند بصیرتی، سبک زندگی اسلامی، نقد سبک زندگی غربی و پشت پرده فیلم های هالیوودی در غرفه بسیج رسانه خبر داد و گفت: ارائه و معرفی بازی های ایرانی دفاع مقدس و مقاومت اسلامی از دیگر بخش های این غرفه است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان به در اختیار قرار دادن فایل های ارزشی و اسلامی در حافظه فلش و موبایل بازدیدکنندگان نمایشگاه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بلوتوث اسلامی شامل تصاویر مذهبی و اسلامی از دیگر بخش های غرفه بسیج رسانه است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه هفته دفاع مقدس رشت در محوطه عمارت کلاه فرنگی پارک قدس رشت دایر شده است، اظهار کرد: بازدید برای عموم مردم آزاد می باشد.

گفتنی است، نمایشگاه هفته دفاع مقدس گیلان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب در طول هفته دفاع مقدس برای بازدید عموم مردم دایر می باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان