به گزارش لنگرخبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر انجام بیش از یک میلیون خدمت در 6 ماهه نخست سال جاری، اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس کرونا در استان، بالغ بر 80 درصد از درخواست های میز خدمت متعلق به بخش الکترونیک و غیرحضوری است. وی افزود: این شرکت با هدف کاهش مراجعات مردم به ادارات و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، هم اکنون کلیه خدمات خود را از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و شماره تلفن 3414 به مردم و مشترکین گرامی ارائه می دهد. اکبر در ادامه گفت: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکین، هدف اصلی شرکت گاز می باشد و شرکت گاز استان گیلان در جهت تحقق این مهم، اقدام به برگزاری جلسات توجیهی بصورت منظم برای روسای ادارات گاز شهرستان ها و همچنین رابطین میز خدمت می کند. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکین در سه بخش حضوری، الکترونیکی و دفاتر پیشخوان بصورت ماهیانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار می گیرد. وی افزود: بیشترین خدمات انجام شده در 6 ماه نخست امسال، متعلق به بخش الکترونیک (سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویای 3414) با بیش از 790 هزار خدمت می باشد و پس از آن دفاتر پیشخوان با 206 هزار خدمت و بخش حضوری با 17 هزار خدمت در رده های بعدی قرار دارند. اکبر با اشاره به این موضوع که بیشترین خدمات ارائه شده در بهار و تابستان امسال متعلق به شهرستان های لنگرود، آستارا و تالش است، اظهار داشت: لازم است سایر شهرستان ها نیز با تلاش و همت مضاعف درجهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان حرکت کنند. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از اجرای دوره های آموزشی مختلف برای مدیران و کارکنان شرکت، بویژه نیروهایی که ارتباط مستقیم با مردم دارند، خبر داد و گفت: در این دوره ها تلاش می کنیم تا با آموزش تعامل و رفتار مناسب با مشترکین، زمینه رضایتمندی بیش از پیش مردم و مشترکین عزیز را فراهم کنیم.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شرکت ملی گاز

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان