به گزارش لنگرخبر، « رحیم حیدری» در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: در هر جامعه ای فعالیت های اقتصادی مورد حمایت قرار می گیرد و در قبال این حمایت ها نیز وظایفی از جمله پرداخت مالیات، عوارض و .. بر عهده  مجموعه های مورد حمایت است.



فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه خلل در این روند،  قاچاق کالا و ارز را به دنبال دارد که آفات بسیاری دارد، افزود: اخلال در سیستم عادی اشتغال و درآمد، پرداخت  مالیات  و عوارض ، بیکاری ( در نقاط مرزی ناامنی ایجاد می کند)، از جمله عوارض قاچاق کالا و ارز در کشور است.



یدری بر ضرورت استفاده از کالاهای شناسنامه دار  تاکید و تصریح کرد: در جنگ تمام عیار با جامعه استکباری، باید فرهنگ صحیح داد و ستد به مردم آموزش داده شود و با جدی گرفتن موضوع نظارت و گشت های مشترک تلاش کنیم میزان قاچاق کالا در شهرستان به پایین ترین حد خود برسد.



فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به بیانات رهبری در خصوص استفاده از تولیدات داخلی، اظهار کرد: تولید کنندگان باید در زمینه ارتقا کیفیت وسایل داخلی و مدیریت قیمت و امکان رقابت با اجناس خارجی و خدمات پس از فروش تلاش کنند که مردم از تولیدات داخلی بیشتر استفاده کنند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان