آریا محمدی امروز در گفت وگو با لنگرخبر با اشاره به آغاز فاز دوم طرح پارک توسکا اظهار کرد: فاز نخست این طرح در سال گذشته به بهره برداری رسید و عملیات توسعه فاز دوم این طرح از اوایل سال جاری آغازشده که ایجاد فضای بازی کودکان، رستوران چوبی، آب نما، ایجاد اسکله و قایق سواری و غیره از برنامه های در دست اقدام شهرداری و شورا در فاز دوم است.

وی با بیان اینکه از سرمایه گذاری سرمایه گذاران در این طرح استقبال می کنیم، گفت: برای این پارک جنگلی فضایی برای ایجاد کافی شاپ، رستوران های زنجیره ای راه چوبی، غرفه های ارائه محصولات محلی، نمازخانه و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده که درصدد توافقات با سرمایه گذار جهت بهره برداری از آن ها هستیم.

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله با بیان اینکه تعدادی از خیابان ها و کوچه های چاف و چمخاله فاقد تابلو بود، افزود: طی دوره اخیر فعالیت شورای پنجم و شهرداری، کوچه ها نام گذاری و تابلوهای مخصوص در خیابان ها و کوچه ها نصب شده است.

محمدی با اشاره به فعالیت های انجام شده برای زیباسازی بصری و محیطی بیان کرد: بوستان چمخاله یکی از اقدام های انجام شده بود و همچنین زیباسازی بلوار چمخاله و رنگ آمیزی، نصب روشنایی معابر و کاشت درخت در مسیر تپه به چمخاله از دیگر اقدام های انجام شده بود.

وی با اشاره به ایجاد میدان تپه گفت: هم اکنون عملیات زیربنایی آن در حال انجام است و بعدازآن المان طراحی شده برای این میدان نصب خواهد شد.

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله با بیان اینکه معابر اصلی این شهر آسفالت شده است، افزود: برخی از کوچه ها و معابر اصلی فاقد آسفالت ازجمله گالشکلام نیز اقدامات لازم برای زیرسازی انجام شده و به زودی آسفالت می شود.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان