به گزارش لنگرخبر، پرویز محمدنژادقاضی محله در نشست علنی امروز (یکشنبه 23 آذرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهید فخری زاده در تذکر شفاهی خود به رئیس جمهور گفت: شما از چهره هایی هستید که هم قبل از انقلاب و هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیده اید اما در شرایط کنونی سوالاتی در سطح جامعه در مورد عملکرد دولت مطرح شده که نمایندگان آنها را بیان می کنند.



نماینده مردم لنگرود در مجلس ادامه داد: مطمئن هستم بسیاری از این سوالات نسبت به عملکرد شما نیست بلکه در خصوص مسئولانی است که در مجموعه دولت فعالیت دارند و نسبت به مسائل کل کشور بی تفاوت هستند کما اینکه اگر به دفاتر معاونانتان سری بزنید می بینید که به جای کار کردن برای مردم و تسهیل امور مشغول تقسیم قدرت هستند.



وی در تذکر نسبت به عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: بارها اعلام کردیم 80 درصد بنگاه های اقتصادی لنگرود قفل شده اند چرا که برابر مزیت دوره و مکانی احداث نشده اند و امروز شاهد بی تحرکی آنها هستیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مشکلات موجود در حوزه کشاورزی از دیگر موضوعاتی است که محل سوال قرار گرفته است، خطاب به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: هر کشوری که ارزش پول آن کاهش پیدا می کند بهترین کار برای رفع این مشکل ایجاد ارزآوری از طریق صادرات است و حال آن که محصولات کشاورزی به دلیل زودبازده بودن از ارزش بالایی برای تحقق این مهم برخوردار هستند.



محمدنژاد قاضی محله تأکید کرد: ما تا زمانی که در حوزه راه و شهرسازی نتوانیم راه های ارتباط به مراکز ثروت را بهسازی و مرمت کنیم به موفقیت دست پیدا نخواهیم کرد.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان