به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی ظهر امروز در آئین نماز جمعه عبادی سیاسی این شهر با بیان اینکه جریان فتنه آفرینی در طول تاریخ وجود داشته است، اظهار کرد: از بعد رحلت پیامبر (ص) تاکنون دشمن دائماً در حال طراحی فتنه بوده و در این مواقع داشتن بصیرت سیاسی و دینی بسیار مهم و حائز اهمیت است ولی متأسفانه امروزه برخی افراد به نفع دشمن سخن می گویند درحالی که در جبهه حق حضور دارند.

وی با اشاره برنامه حساب شده دشمن برای ایجاد فتنه و اعمال نفوذ در کشور گفت: در جریان فتنه سال ۸۸ افرادی با شرط التزام عملی به ولایت فقیه در انتخابات ثبت نام کردند ولی فقط در شعار این گونه بوده و بعد از انتخابات خودشان عاملی برای ایجاد فتنه شدند.

امام جمعه لنگرود یکی از دلایل فتنه سال ۸۸ را قدرت طلبی سران فتنه دانست و افزود: بعد از انتخابات ۸۸ طراحی دشمن انجام انقلاب مخملی در کشور بود و کلینتون هم به آن اذعان کرده بود ولی سران فتنه به دلیل دنیا و قدرت طلبی و همچنین نداشتن بصیرت بازیگران جبهه دشمن شدند.

نقوی با اذعان به اینکه استکبار برای فتنه در کشور خواص جامعه را جذب می کند، تصریح کرد: در صورت فتنه در کشور باید خواص جامعه ورود کرده و به بصیرت افرایی جامعه کمک کنند ولی در اتفاقات اخیر و در فتنه سال ۸۸ با سکوت خود جبهه فتنه را تقویت کرده و حتی در آن دوران برخی از افراد از ائمه جمعه استعفا دادند لذا می توان گفت امروز جبهه حق در مقابل طراحی پیچیده صهیونیستی قرار دارد .

وی با اشاره به ایجاد جنگ روانی و بازی رسانه ای دشمن برای تصویب fatf در کشور بیان کرد: برخی از مسؤولان حل مشکلات اقتصادی را درگرو پذیرش برجام می دانستند و در زمان کنونی همین افراد تنها راه مقابله با کرونا از طریق خرید واکسن و ایجاد سلامت جامعه را پذیرش fatf دانسته و از خارج از کشور هشتک واکسن بخرید را ایجاد کردند تا از این طریق fatf به تصویب برسد.

امام جمعه لنگرود بیشترین فساد مالی ایجادشده در جهان را شامل کشورهای عضو fatf برشمرد و گفت: عده از دولتمردان که باید خود را علمدار ولایت بدانند صبحت های دشمن را تکرار کرده و نپذیرفتن fatf را به معنای از بین رفتن سلامتی و عدم مبارزه با فساد می دانند.

نقوی از برخورد با هرگونه فساد در شهرستان لنگرود خبر داد و افزود: از تمامی مردم درخواست دارم در صورت مشاهده هرگونه فساد و در هر سطحی آن را به مسؤولان ذی ربط اعلام کرده و به شدت با آن فساد و مسؤول برخورد می شود.

وی با اشاره به تلخ ترین دوران پس از رحلت پیامبر (ص) بیان کرد: بعد از رحلت پیامبر تمامی ائمه شرایط سختی را تجربه کردند ولی دوره امیر المومنین (ع) به دلایلی بسیار سخت و پیچیده بود زیرا آن حضرت برای حفظ اسلام و امت اسلامی مأمور به سکوت شده بود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان