به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین احسان بی آزار تهرانی در یادواره امیران، سرداران، فرماندهان و ۶۳۸ شهید شهرستان لنگرود که با محوریت گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، با بیان اینکه خداوند خریدار شهداست، اظهار کرد: امروز یادواره های شهدا تعظیم شعائر دینی است.



وی با بیان اینکه باید ادامه دهنده عملی راه شهدا باشیم تا در دنیا و آخرت شرمنده شهدا نباشیم، افزود: همه خیرات یک خیر بالاتر دارند، اما هیچ خیری بالاتر از شهادت نیست.



تولیت امامزاده صالح تهران، شهادت را یک توفیق دانست؛ نه یک امر تصادفی و تصریح کرد: باید با فرهنگ شهید و شهادت عجین باشیم تا توفیق شهادت نصیب ما شود.



حجت الاسلام بی آزار تهرانی، سرمایه شهدا را نظر به وجه الله دانست و گفت: شهید راه خدا وقتی به مقام شهادت می رسد، خود خدا او را در آغوش رحمت خودش قرار می دهد و انبیا و اولیا میزبان شهید هستند.



وی هر کدام از شهدا را یک دایره المعارف با عظمت دانست و عنوان کرد: آیه شریفه «رَضِیَ اللَّهُ عَنهُم وَرَضوا عَنهُ» مصداق مکتب شهید سلیمانی و همه شهدای راه خداست.



این کارشناس مذهبی، حاج قاسم سلیمانی را سیدالشهدای مدافع حرم دانست و خاطرنشان کرد: حاج قاسم تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) بود و مدیریت انقلابی و جهادی را در میدان عمل معنا کرد. امروز امام زمان(عج) نیز به یاورانی نیاز دارد که مدیریت انقلابی و جهادی حاج قاسم را داشته باشند تا زمینه ساز ظهور شوند.



حجت الاسلام بی آزار تهرانی، تواضع و افتادگی در برابر اهل ایمان را شاخصه سبک زندگی شهدا دانست و اضافه کرد: هر کسی که می خواهد در راه شهدا قدم بردارد باید با روش و منش و سبک شهدا آشنایی پیدا کند.



تولیت امامزاده صالح تهران، انتقام سخت خون حاج قاسم را تنها در ریشه کنی رژیم غاصب صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: حاج قاسم خدا را داشت و به خدا اعتماد داشت لذا از هیچ قدرتی نمی ترسید و در برابر دشمنان با صلابت بود.



وی مطرح شدن ایران در بین ۱۰ کشور تولیدکننده واکسن کرونا را به برکت شهید فخری زاده دانست و یادآور شد: شهید فخری زاده نه تنها در عرصه هسته ای و پزشکی، بلکه در عرصه امنیت کشور نیز دستاوردهای بزرگی داشته است لذا شهادت این دانشمند بزرگ به دست دشمنان نظام نشان دهنده لزوم اعتماد نکردن به لبخندهای سلطه گران است.



حجت الاسلام بی آزار تهرانی، با بیان اینکه نام سردار سلیمانی لرزه بر پیکر استکبار می اندازد، گفت: امروز حاج قاسم های زیادی داریم و راه شهید فخری زاده ها را ادامه خواهیم داد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان