دستور قطعی برق لنگرود از کجاست؟

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۱۵:۵۲ چاپ کد خبر: 115086
به گزارش لنگرخبر، از صبح امروز تاکنون شاهد قطعی برق در برخی نقاط لنگرود ازجمله بخشی از چالکیاسر و پشت مخابرات، آقاسیدعبدالله و پشت شهرداری، محدوده جاده کمربندی و پارک فجر و غیره بودیم.



این خاموشی های بعضاً دوساعته بدون اطلاع قبلی انجام شده و مسئول روابط عمومی اداره برق لنگرود به خبرنگار لنگرخبر گفته قطعی ها ربطی به تقسیم بندی قطعی توسط اداره برق لنگرود ندارد و شرکت توزیع برق گیلان از استان اقدام به قطعی برق در لنگرود و برخی شهرستان های گیلان می کند.



در هفته گذشته اداره برق گیلان طی چند روز اعلام کرده بود که برق در محدوده شبانه و از ساعت 12 بامداد تا 4:30 صبح روزهای اعلام شده قطع می شود ولی در روز جاری هیچ گونه پیام مبنی بر قطعی برق اعلام نشده بود.



قطعی برق بدون اعلام قبلی برای دانش آموزان و معلمان و مادران دردسرآفرین است چراکه برخی به هر دلیلی از اینترنت adsl استفاده می کنند و با قطع برق نت تلفن ثابت نیز با خاموش شدن مودم قطع می شود.



شهروندان لنگرودی توجه داشته باشند که ممکن است برق در برخی مناطق دیگر نیز تا پایان روز قطع شود.



این در حالی است که اداره گاز و آب استان گیلان طی اطلاعیه در روز گذشته اعلام کرده بود که گاز و آب برخی مناطق در لنگرود و دیگر شهرستان ها با قطعی با افت فشار در امروز سه شنبه روبرو خواهد شد ولی اداره برق هیچ گونه اطلاع رسانی انجام نداده بود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان