چگونگی دانلود کردن آهنگ

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۱۵:۲۷ چاپ کد خبر: 115112
آیا تا به حال در دانلود کردن آهنگ جدید به مشکل خورده اید؟ یا برایتان پیش آمده که اطلاعات کافی در این مورد نداشته باشید و یا حتی ندانید چگونه و از کجا باید موزیک مورد نظر خود را پیدا و دانلود کنید؟ در ابتدا باید بگم که دانلود نمودن انواع موزیک و آهنگ دارای پنج روش بسیار آسان است که در ادامه مطلب به آموزش این پنج روش می پردازیم.
  1. روش اول دانلود کردن با گوشی موبایل (یا تبلت): در این روش باید انگشت خود را چند ثانیه روی لینک دانلود نگه دارید و بعد پنجره ای باز می شود که این پنجره دارای پنج گزینه است و از بین این پنج گزینه شما باید گزینه ی save link را انتخاب کنید تا دانلود موزیک مورد نظر شما شروع شود.
  2. روش دوم دانلود کردن با گوشی موبایل و یا تبلت اندرویدی Android: در این روش شما بدون نرم افزار و با خود گوشی هم می توانید دانلود کنید ولیکن برای دانلود با سرعت بسیار بالا شما می توانید برنامه و یا اپلیکیشن   Advanced Download Manager یا به اختصار ADM را از کافه بازار یا گوگل پلی دانلود کنید.
  3. روش سوم دانلود کردن با آیفون (یا آیپاد و آیپد IOS APPLE): جهت دانلود با سرعت بالاتر در گوشی آیفون و یا تبلت های اپل می توانید از سه اپلیکیشن Total download free، Downloader، Easy downloader free استفاده نمایید.
  4. روش چهارم با استفاده از کامپیوتر یا لپ تاب (بدون استفاده نمودن از نرم افزار): جهت دانلود نمودن آهنگ مورد نظر ابتدا روی لینک آهنگ کلیک راست کنید و گزینه save link as و یا save target as را انتخاب کنید و سپس در پنجره ی باز شده مکان مورد نظر ذخیره آهنگ را انتخاب کنید تا دانلود انجام شود.
  5. روش پنجم با استفاده از نرم افزار دانلود منجر: و در آخرین روش با استفاده از دانلود آخرین نسخه نرم افزار IDM می توانید موزیک دلخواه خود را در آن پیدا و دانلود کنید.
  بیوگرافی کامل محسن ابراهیم زاده (خواننده) محسن ابراهیم زاده یکی از خواننده های محبوب و آهنگساز های بنام موسیقی پاپ کشورمان است. متولد 17 شهریور ماه سال 1366 است که در تربت حیدریه چشم به جهان گشود. محسن ابراهیم زاده بعد از چند سال زندگی در تربت حیدریه راهی کرج شد و بعد از مدتی به تهران رفت و ساکن تهران شد. او در سن نوجوانی قاری قرآن بود و سپس از آن به بعد به موسیقی علاقه پیدا کرد و به آموزش و یادگیری نزد استادان حوزه ی موسیقی پرداخت. این خواننده پاپ که امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده از هواداران دوآتیشه تیم فوتبال پرسپولیس است. او هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است. او از دوران کودکی علاقه یبسیار زیادی به خوانندگی و خواندن داشت و در ابتدا علاقه ی او به شکل دیگری بروز کرد و در 14 سالگی به عنوان یک قاری قران شناخته می شد. این خواننده جوان و هنرمند کشورمان از حدود سال 88 تعلیم و یادگیری موسیقی را نزد استاد نیکنام آغاز نمود و اولین ملودی اش را به نام ( هنوزم وقتی میخندی ) که بازخوانی از ترک تورج شعبان خانی بود منتشر کرد. اغلب مخاطبان تلویزیون محسن ابراهیم زاده را با تیتراژی که برای برنامه ی مهتاب خواند می شناسند. محسن ابراهیم زاده برای اولین بار در سال 96 آهنگی بنام سال نو را برای تیتراژ برنامه ی مهتاب در شبکه پنج صدا و سیما خواند و با این آهنگ به شهرتی بیش از قبل دست یافت. او در ساخت آهنگ هایش از حضور ترانه سراها و تنظیم کننده های بسیار زیادی استفاده کرده است از بیشترین همکاری های او در تنظیم آثارش می توان همکار ی هایش با تنظیم کنندگانی چون مصطفی مومنی، میثم اکبری، شهاب اکبری، معین راهبر، امین کاوه و... را نام بردو همچنین ترانه سراهایی که محسن ابراهیم زاده با آنها همکاری کرده است شامل کسانی چون مریم حیدرزاده، مجید صالحی، امین کاوه، علی بحرینی، امید آقاجانی و... را نام برد. اولین کنسرت محسن ابراهیم زاده اولین کنسرت محسن ابراهیم زاده در ماه شهریور سال 1394 در شهر کرج برگزار شد و دومین کنسرت او دو سال بعد یعنی در ماه دی سال 1396 در سالن بزرگ میلاد برگزار شد و سپس از آن به بعد در شهرهای مختلف شروع به برگزاری کنسرت کرد. شاید راجب ارتباط محسن ابراهیم زاده با مهدی کرد شنیده باشید، مهدی کرد مسئول برگزاری کنسرت و مدیر برنامه و یکی از دوستان بسیار نزدیک زنده یاد مرتضی پاشایی بوده که باعث شناخت مرتضی پاشایی شد و بعد از او، مهدی کرد ارتباط صمیمی ای با محسن ابراهیم زاده دارد و از دوستان نزدیک یکدیگر هستند. رابطه ی بین مهدی کرد و محسن ابراهیم زاده رابطه ای فراتر از رابطه ی کاری است و دوستی و صمیمیت بسیار زیاد بین آنها سبب شد تا بسیاری از عموم از محسن ابراهیم زاده  به منظور خواننده ای که جا پای مرتضی پاشایی گذاشته یاد کنند. در ادامه چند نمونه از تک آهنگ های محسن ابراهیم زاده را مشاهده می فرمایید:
  1. بوی عید (ورژن جدید) 1393
  2. عاشقتم 1398
  3. مرور خاطرات 1398
  4. جدایی دو طرفه 1398
  5. دادا و فریاد 1398
  6. گندمی 1399
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان