به گزارش لنگرخبر، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست «آرش فرزام صفت» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لنگرود برگزار شد.



آرش فرزام صفت در این جلسه با بیان اینکه تصمیماتی در سطح استان اتخاذ شده که نحوه عملکرد آن در شهرستان بررسی می شود، گفت: واحدهایی که قرارداد در شهرک صنعتی دارند و در طی این مدت( سه سال) پیشرفت فیزیکی زیر ۲۰ درصد دارند، مقرر شد شرکت شهرک های صنعتی اقدام حقوقی کند و انشعابات را قطع و اخطار دهد که در صورت تمایل به فعال سازی، اقدامات لازم را انجام دهند و در غیر اینصورت زمین های واگذار شده پس گرفته شود.



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به اینکه آخرین وضعیت بنگاه های اقتصادی مستقر در شهرک های صنعتی شهرستان بررسی شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه ۶۰ درصد واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان لنگرود غیرفعال هستند، واحدهایی که غیرفعال است و مالک تمایلی به فعال کردن ندارد به مدیر مربوطه اخطار داده می شود و در صورتی که توجیه اقتصادی نداشته باشد، تعیین تکلیف می شود.



فرزام صفت واحدهایی که در تملک بانک هستند را از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در استان عنوان و خاطرنشان کرد: این سه کار موجب می شود واحدهای غیر فعال شهرستان تعیین تکلیف شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان