به گزارش لنگرخبر، پرویز محمدنژاد در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه در هر جامعه ای به هر آنچه ارزش داده شود، به همان میزان بزرگ خواهد شد، گفت: اگر امروز به این باور برسیم که صنعت بالغ بر ۶۰ درصد دلارهای دنیا را در اختیار داشته و جابه جا می کند، ارزش آن برای ما مشخص می شود.



به گفته نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، گفتمان ما در حوزه صنعت و ارزش گذاری آن، آنطور که باید درست نیست و با دید وسیع به آن نگاه نمی شود.



وی با اشاره به اینکه عدم تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان به چه دلیلی است؟ آیا مشکل صنعت حل شده که نیازی به تشکیل کارگروه حس نمی شد، افزود: عمده مشکل در این زمینه بانک ها و سپس سیستم اداری و بوروکراسی اداری گزارش شده است.



محمدنژاد با اشاره به اینکه اساس کار این است مشکلات شهرک های صنعتی در خود استان مرتفع شود، خاطرنشان کرد: درخواست می شود بخشی از اوقات کاری در طول هفته به صنعتگران و تولیدکنندگان لنگرودی اختصاص یابد و با توجه به مجموعه پتانسیل ها، دغدغه و نگرانی از حیث صنعت و غیره برخی از مشکلات واحدهای صنعتی باید موردی بررسی شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان