به گزارش لنگرخبر، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر که به عنوان " انقلاب اسلامی، سیره فاطمی، منزلت زن، سبک زندگی ایرانی اسلامی " نامگذاری شده است پروژه های اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ( ره) شهرستان لنگرود با حضور فرماندار افتتاح شد.



 



« عباس رضوی » در حاشیه این مراسم با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اشتغال پایدار از مهمترین اهداف تسهیلات اشتغالزایی است که امکاناتی را جهت ایجاد فرصت های شغلی در اختیار مددجویان قرار می دهد.



رییس کمیته امداد امام خمینی ( ره) لنگرود  با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر ۱۷۰ فرصت شغلی در شهرستان ایجاد شده است، افزود: برای این تعداد از فرصت های شغلی ایجاد شده اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان از محل تبصره ۱۶ به مددجویان تحت پوشش پرداخت شد.



 



رضوی طراحی بر روی مصنوعات چوبی را از جمله پروژه های اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ( ره) عنوان و اذعان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۶ در چهارمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید که برای سه نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.



 



رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود افتتاح یک باب واحد مسکونی در بخش مرکزی شهرستان با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان را از دیگر پروژه های افتتاحی کمیته امداد  اعلام کرد.



 



 



 



پایان پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان