به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی مردمی بوده و بر اساس باور مردم شکل گرفته است، اظهار کرد: امام خمینی به مردم باور و اعتقاد بسیاری داشت و همین اصل موجب شد تا انقلاب اسلامی پیروز شود که امروز شاهد برکات زیادی در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه نخستین اصل مهم و لازم برای مردم امنیت است، گفت: اگر امنیت وجود داشته باشد عدالت و رفاه نیز فراهم می شود و یکی از اصل های مهم این است که امنیت مردمی شود و مردم نیز در تأمین امنیت مشارکت کنند.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از اعضای شورای فرهنگ عمومی است، افزود: یکی از درخواست های ما این است که حضور و اثر پلیس در فرهنگ عمومی بیشتر و مؤثرتر باشد.

نقوی با بیان اینکه نگرانی هایی در رابطه با مسائل فرهنگی و اجتماعی وجود دارد، گفت: پلیس در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی در چند سال اخیر کارهای بسیار خوب و مؤثری انجام داده و می توان با مشارکت بیشتر با شورای فرهنگ عمومی کارهای بهتری نیز انجام داد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه امروزه در کشور و دنیا هوش مصنوعی به عنوان یک علم وجود دارد، اظهار کرد: یکی از سؤالات این است که یک مدیر در دوران مدیریت خود چند مدیر پرورش درآورده و  متأسفانه برخی روسا دارای مدیریت مطلوب نیستند.

پرویز محمدنژاد با بیان اینکه امنیت پایه و اساس یک تشکل و سازمان و جهان است، گفت: حلقه مفقوده ای وجود دارد که آن هم سیستمی کردن مدیریت است و این سیستم ها که از ذهن انسان ایجادشده در حال مدیریت و راهکار دادن است

به گزارش لنگرخبر، در پایان این مراسم از زحمات بیش از سه سال مجید نیکویی در شهرستان لنگرود، تجلیل و حمیدرضا سرخوش پور به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنگرود منصوب شد.

انتهای پیام/









همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان