سرهنگ "حمیدرضا سرخوش پور" در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه وقوع جرایمی همچون سرقت و بازتاب منفی آن در سطح جامعه می طلبد که پیشگیری از وقوع آن از اولویت های اصلی پلیس باشد اظهار داشت: مهمترین اولویت پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت با همکاری و مردم است.



وی با اشاره به اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ های به دست آمده، یک متهم را در این پرونده ها شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یکی از روستاهای شهرستان لنگرود دستگیر کردند.



فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف متهم به یک فقره سرقت منزل و 5 فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و تصریح کرد: 40 متر سیم سرقتی از مخفیگاه این سارق کشف شد و سارق 27 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.



سرخوش پور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می توانند از وقوع بسیاری از جرایم به ویژه سرقت جلوگیری کنند و ناکامی مجرمان را رقم بزنند که این امر در نهایت افزایش احساس امنیت و کاهش وقوع جرم را به دنبال خواهد داشت.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان