به گزارش لنگرخبر، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه لنگرود در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری و پیراپزشکی لنگرود با بیان اینکه عملکرد سپاه عملکرد مردم است و مردم هیچ گاه اشتباه نمی کنند، اظهار کرد: قبل از کرونا تعدادی زیادی از استان های کشور دچار سیل شد و سپاه با همراهی مردم وارد عرصه شدند و گل ولای را از خانه ها خارج کردند.



وی با بیان اینکه هدف این انقلاب صرفاً تغییر دولت ها نبود، گفت: جنگ ما جنگ بین حق و باطل، فقیر و غنی و جنگ صالحان با ظالمان است و این نبرد همیشه وجود دارد و حتماً در این جنگ صالحان پیروز می شوند.



فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیروزی بدون حرکت روبه جلو و برنامه ریزی حاصل نمی شود، افزود: انقلاب اسلامی برای خروج طاغوت و بیداری ملت ها در کل جهان است تا زمینه سازی ظهور و پیروزی کامل بر طاغوت با ظهور امام زمان(عج) ایجاد شود.







عبدالله پور با بیان اینکه دشمن در طول چهل سال از عمر انقلاب هرلحظه به دنبال توطئه و خیانت بود، تصریح کرد: دشمن برای تحقیر و براندازی ایران از همه ظرفیت های خود در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و غیره استفاده کرد و تحریم ها علیه ایران از همان پیروزی انقلاب آغاز شد که تاکنون نیز ادامه دارد.



وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر انقلاب تشریح شد، گفت: رهبری در بیانیه گام دوم همه اقدامات و اشکالات چله اول انقلاب را تشریح کردند و در زمینه عدالت نیز کم کاری شده ولی نقاط قوتی نیز در چهل سال تحریم ایران توسط آمریکا و دیگر کشورها حاصل شد که این پیشرفت ها در سایه نگاه جهادی و روحیه انقلابی است.







فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب و کشور است، افزود: شأن سپاه حزب گرایی نیست و جفا در حق سپاه است که این نهاد را به چپ و راست نسبت می دهند و سپاه وظیفه دارد هرکجا که مشکلی وجود داشته باشد وارد میدان می شود.



عبدالله پور با تأکید بر اینکه همه مشکلات با حضور مردم حل می شود، بیان کرد: هر جا که مشکل است سپاه باید باشد و در طول چند سال از عمر انقلاب هر جا که مشکلی به وجود آمد این سپاه به همراه بسیج و مردم بودند که به کمک دولت ها و دستگاه های اجرایی آمدند.







وی با بیان اینکه آنچه که امروز مشکل داریم حاصل اقدامات دشمن نیست بلکه حاصل بی توجهی به انقلاب و دستورات امام و رهبری است، گفت: پایگاه های محلات با یکدیگر از حیث کارکرد متفاوت است و نباید بخش نامه ها برای همه پایگاه ها یکی باشد بلکه باید مشکلات هر منطقه را احصا و برای هر پایگاه در همان راستا وظیفه کار و حل مشکل داد.



فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خیلی از کارها با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی ممکن است، تصریح کرد: فضای بسیج سیاسی نیست و نباید سیاسی و حزبی باشد بلکه باید با گردآوری نخبگان هر محله و منطقه در پایگاه های بسیج به دوراز رویکردهای سیاسی و نگاه حزبی، فضای پایگاه ها را نخبگانی و در راستای حل مشکلات طرح ریزی کرد و برای حل آن به مسؤولان نیز کمک کرد.



به گزارش لنگرخبر در پایان این مراسم از زحمات الیاس کوثری تقدیر و احمد امیری به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنگرود منصوب شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان