زن قاچاقچی با ۴ کیلو شیشه در دام پلیس

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ ۱۱:۴۳ چاپ کد خبر: 115868
به گزارش لنگرخبر، علی احمدپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرائم و بزهکاری ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می شود، اظهار کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می کند.

وی با بیان اینکه با تحقیقات صورت گرفته و در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر حین پایش خودروهای عبوری در محور رودبار به رشت، اتوبوسی که متهم موردنظر با آن در پوشش مسافر در حال حمل موادمخدر بود را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در منطقه سراوان متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان به کشف چهار کیلوگرم مواد روان گردان از نوع شیشه در بازرسی از این قاچاقچی ۳۵ ساله خانم خبر داد و گفت: سه همدست دیگر این متهم نیز دستگیر شدند و چهار متهم این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

احمدپور هدف پلیس از اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی را ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و بیان کرد: راه های مواصلاتی استان به صورت شبانه روزی تحت نظر پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان