به لنگرخبر، شهردار و اعضای شورای این شهر در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۹ طی جلسه ای از زحمات یک سال گذشته کارکنان شهرداری قدردانی کردند.

کمیل لاهوتی در مراسم تقدیر از زحمات یک ساله کارکنان اداری و غیراداری شهرداری چاف و چمخاله و با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن عید نوروز اظهار کرد: یک سال سخت و دشوار باوجود ویروس کرونا سپری شد و باید از زحمات همه شما که طول این مدت خدمت رسانی کردید قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه از روز اولی که وارد مجموعه شهرداری شدم برنامه ریزی هایی برای پروژه های مختلف به همراه اعضای شورا انجام شد، گفت: طی چهار سال گذشته پروژه های بزرگ و مهمی با کمک شما پرسنل شهرداری و همراهی مردم در شهر چاف و چمخاله انجام شد که باعث ایجاد فضایی جدید در توسعه شهری می شود.

شهردار چاف و چمخاله با بیان اینکه علی رغم وجود کرونا و محدودیت های مالی در سال جاری و سال های گذشته تلاش کردیم که پروژه ها از برنامه پیش بینی شده عقب نیفتد، افزود: شهر چاف و چمخاله دارای ظرفیت های بالقوه ای است که هرچقدر در این شهر کار شود بازهم ظرفیت بیشتری دارد و باید تلاش کنیم که در سال جدید باکار گروهی، خدمات بیشتری را برای مردم ارائه دهیم.

 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان